פרס שר החינוך לנוער מתנדב מצטיין, שני נציגים למגזר

תשעה בני נוער, מכל רחבי הארץ, יזכו היום לפרס הוקרה משר החינוך על התנדבותם יוצאת הדופן למען החברה והקהילה. בין הזוכים נמצאים שני נציגים למגזר: סיני לוי מאפלמן בדימונה ויונתן שכטרמן מאהבת ישראל בבית שמש

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/02/20 15:00 טז בשבט התשפ

פרס שר החינוך לנוער מתנדב מצטיין, שני נציגים למגזר
צילום: shutterstock

היום (ג') יעניק שר החינוך הרב רפי פרץ את פרס המתנדב המצטיין על שם אלעד ריבן ז"ל- תלמיד שהתנדב 'בצופי האש' וחירף נפשו להצלתם של חיי אדם בשרפת הענק בכרמל. הפרס יוענק ל- 9 בני נוער, מכל רחבי הארץ וממגוון המגזרים הקיימים בה, שהפגינו מחויבות התנדבותית יוצאת דופן לטובת חבריהם בני הנוער, הקהילה הסובבת אותם והחברה הישראלית בכללותה.

 מסורת הענקת פרס 'המתנדב המצטיין' היא ביטוי לחשיבות הרבה שרואה המשרד בעידוד בני הנוער להתנדבות ולמעורבות חברתית. המועמדות לפרס נפתחת כל שנה בפני תלמידי י"ב, שהתנדבו במשך כשנתיים נוספות מעבר לנדרש בתכנית 'התנדבות אישית ומעורבות חברתית' שמוביל המשרד ושבעשייתם משתקפת הנהגה, חדשנות וייחודיות.

שר החינוך, הרב רפי פרץ: "מצטיינות ומצטיינים יקרים, אתם ההוכחה לכך שמיטב בניה ובנותיה של עמינו הם פרי משובח של תוצרת הארץ הזאת. בכל אחת ואחד מכם טמונים ערכי ההתנדבות, הרצון לעשות מעבר למה שצריך למען הכלל גם כאשר נדרש להפחית מעצמך לטובת האחר. כך היה הנער אלעד ריבן ז״ל. נער עם סל ערכים שלא נגמר, אותם ערכים שהובילו אותו ללא מורא על מנת להציל כל מה שרק אפשר. גאה בכם על פועלכם, המשיכו להצליח ולסלול לעצמכם שבילי דרך מלאים בערכים".

בין הזוכים ישנם שני נציגים מהציונות הדתית:

  1. סיני לוי תלמיד כיתה י"ב בבית ספר אפלמן בדימונה: מתנדב במד"א, בכנפיים של קרמבו, בתנועת בני עקיבא, במש"צים ובנבחרת רובוטיקה ומשקיע מזמנו וממרצו מעבר לנדרש. 
  2. יונתן שכטרמן תלמיד כיתה י"ב בישיבת אהבת ישראל בבית שמש: מתנדב במד"א, בתנועת אריאל, הקמתה של עמותת סבבתא שמטרתה להפגיש בין בני נוער לבין קשישים, הרצאות לעולים חדשים מבוגרים בלשכת הרווחה, גיוס כספי פדיון כפרות לעמותה לחולי סרטן.

עוד ברשימה: 

  • האזר אל סאחלי מדלית אל כרמל
  • אופק אמיר מקריית ביאליק
  • חזי בויאנובר מכרמיאל
  • חזי בויאנובר מיבניאל
  • שירה הלברשטיין מקריית אונו
  • שני לאונוב מראשון לציון
  • מחמוד מסרי מאלמג'ד

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן