מבנה חטיבת ביניים חדש נחנך בישיבת חורב בירושלים

חטיבת הביניים החדשה שנחנכה היום, בנוכחות ראש העיר ירושלים, משה ליאון, הרב שטרן שליט"א, הרב הראשי לירושלים, ח"כ מוטי יוגב, תכלול 16 כיתות חדשות שיאכלסו בכ- 480 תלמידים. "שיבת חורב, אתם, אלה שחרטתם על דגלכם את השילוב בין דרך הארץ לתורה. אני גאה בכם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/01/20 13:52 יח בטבת התשפ

מבנה חטיבת ביניים חדש נחנך בישיבת חורב בירושלים
צילום: דוברות עיריית ירושלים

היום (ד') התכנסו בישיבת חורב שבבירה ראש העיר ירושלים, משה ליאון, הרב שטרן שליט"א, הרב הראשי לירושלים, ח"כ מוטי יוגב, ראש ישיבת חורב, הרב יצחק דור, סגנית ראש העיר, חגית משה וחברי המועצה אריה קינג ויהודה פרוידינגר, לחגוג את פתיחת המבנה החדש של חטיבת הביניים.

חטיבת הביניים החדשה שנחנכה היום תכלול 16 כיתות חדשות שיאכלסו בכ- 480 תלמידים. המבנה נבנה בהשקעה אדירה של 17 מיליון ש"ח.

ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "זכינו להתכנס כאן היום על מנת לחנוך את מבנה חטיבת הביניים החדש של ישיבת חורב. ישיבת חורב, אתם, אלה שחרטתם על דגלכם את השילוב בין דרך הארץ לתורה. אני גאה בכם ואני רוצה לאחל לכם שבעזרת ה' תהיו גם אתם שותפים לדרך של חורב ושתמשיכו להפיץ את הדרך לכל עם ישראל. אני וכל עיריית ירושלים עומדים לצדכם ומאחוריכם לכל שתצטרכו"

סגנית ראש העיר ומחזיקת תיק החינוך, חגית משה: "לאחר מספר שנים של עבודה מאומצת, מאד מרגש לראות את בניין חטיבת הביניים של ישיבת חורב עומד וקם. ישיבת חורב היא אחת מאבני היסוד של העיר ירושלים והציונות הדתית. זכינו להתחיל את הבנייה בקדנציה הקודמת ולסיים אותה כעת, בשותפות של הרבה אנשים טובים ואני מודה לכולם על שיתוף הפעולה".