הממשלה אישרה: "חוג לכל ילד" בצפון

בעלות של 38 מיליון שקלים, אישרה הממשלה את הצעת משרד החינוך להמשך סבסוד חוג לכל ילד בצפון. שר החינוך: "צמצום פערים זהו האתגר הגדול שעומד היום בפני מדינת ישראל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/12/19 13:34 י בכסלו התשפ

 הממשלה אישרה: "חוג לכל ילד" בצפון
מנכ"ל משרד החינוך, שמואל אבוהב ושר החינוך הרב הרפי פרץ, צילום: לע"מ

הממשלה אישרה היום (א׳) את הצעת משרד החינוך להמשך סבסוד התכנית 'חוג לכל ילד' בצפון ובחיפה, בהיקף של 38 מיליון ש"ח. בפרויקט ישנה השתתפות של ההורים בעלות סמלית של בין 100-200 שקלים בשנה. 

הפרויקט, שנמצא כבר בשנתו השלישית, עמד בספק עקב המצב הפוליטי ואי אישור תקציב מדינה. בשנת הלימודים תש"פ ישנם כ-27 אלף תלמידים מרקע סוציו-אקנומי נמוך אשר נעזרים בפרויקט. הצעת המחליטים שאושרה היום בממשלה מאפשרת את המשך התקצוב לשנת תש"פ. 

עוד נכתב בהצעת המחליטים שההשתתפות בחוגים ובתכניות היישוביות חלחלה גם על השתתפות בפעילויות הפנאי והשפיעה באופן חיובי על האקלים הבית ספרי. להצעה לא היו מתנגדים והיא נעשתה בתיאום עם משרד ראש ממשלה, משרד האוצר והחשב הכללי. 

שר החינוך רפי פרץ מסר: "צמצום פערים זהו האתגר הגדול שעומד היום בפני מדינת ישראל. שמח שפרויקט "חוג לכל ילד" במחוז הצפון וחיפה יימשך. צמצום פערים זו המטרה העליונה שלנו והפלונטר הפוליטי לא ייפגע בתלמידים. נמשיך להשקיע בפריפריה בכל המגזרים ובכל האוכלוסיות."