עיריית שדרות: הלימודים בבתי הספר יחזרו ב-3 במרץ - זה היה התנאי

במשרד החינוך מודיעים כי הלימודים בעיר יחזרו כבר ב-3 במרץ, זאת, לאחר שפיקוד העורף איפשר את פתיחת המסגרות בעיר ומשרד החינוך נערך להחזרת צוותי החינוך בעיר. אלון דוידי: "העירייה קיבלה את אישור הממשלה לאפשר לתושבים המעוניינים בכך להישאר מחוץ לעיר עד חודש יולי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/02/24 17:10 ג באדר א'

עיריית שדרות: הלימודים בבתי הספר יחזרו ב-3 במרץ - זה היה התנאי
חזרה ללימודים, ארכיון, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

משרד החינוך ועיריית שדרות יפתחו את כלל מסגרות החינוך בעיר ב-3 במרץ 2024. זאת, לאחר שפיקוד העורף איפשר את פתיחת המסגרות בעיר ומשרד החינוך נערך להחזרת צוותי החינוך בעיר, במקביל להכנת מסגרות החינוך על ידי העירייה לאחר ארבעה חודשים בהם לא פעלו. ההחלטה מגיעה לאחר שהעירייה קיבלה את אישור הממשלה לאפשר לתושבים המעוניינים בכך להישאר מחוץ לעיר עד לחודש יולי.

מוקד טלפוני וסיוע משרד החינוך

לבקשת העירייה משרד החינוך פתח מוקד טלפוני ייעודי למתן פתרונות חינוך עבור המשפחות שיבחרו להישאר מחוץ לעיר לשם תיאום ומעקב מול הרשויות המקומיות. במקביל, העירייה תדאג לפתוח מסגרת מצומצמת (כיתות גן, א'-ג') ב-18/2/24 עבור המשפחות שכבר שוהות בעיר. לפי דרישת משרד החינוך ועל מנת שהצוותים יכינו את המסגרות בשדרות, ייסגרו מסגרות החינוך במרחבי הפינוי ב-19/2/24.

אלון דוידי על רקע הרס בשדרות

אלון דוידי על רקע הרס בשדרות, הלימודים חוזרים. צילום: דוברות עיריית שדרות

"נמשיך לדרוש מהממשלה ומהצבא ביטחון מוחלט"

מסגרות החינוך המיוחד וקידום הנוער ייפתחו באופן מצומצם ב-20/2/24. שר החינוך, יואב קיש אמר: "ניתן לעיר שדרות את כל התמיכה לחזרת מוסדות החינוך ב3.3". ראש העיר, אלון דוידי הוסיף: "נמשיך לדרוש מהממשלה ומהצבא ביטחון מוחלט והשבת תחושת הביטחון לעיר, כולל הצהרה מפורשת של ראש הממשלה ושר הביטחון לתושבים לאיזו מציאות הם צפויים לחזור. היה לנו חשוב לאפשר לתושבים לבחור מתי הם מעוניינים לחזור לעיר ולא לכפות עליהם ולפתוח את מסגרות החינוך עבורם".