מתנ"ס חדש נחנך באלקנה

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/06/21 17:41 כח בסיון התשפא

מתנ"ס חדש נחנך באלקנה
המתנס באלקנה, צילום: יחצ

אמש (שני) השבוע נחנך מתנ"ס חדש באלקנה. האירוע התקיים במעמד ראש המועצה עו"ד אסף מינצר ומנהלת מחלקת המבנים של מפעל הפיס, עירית בן מנחם. המתנ"ס החדש, המכיל בתוכו חדרי חוגים, יצירה, אמנות, מוזיקה ועוד, תוכנן על ידי מהנדס המועצה, האדריכל אסף וולף וייתן מענה לתושבי אלקנה והסביבה.

המבנה החדש הוקם, בין היתר, הודות לסיוע משמעותי בעלויות ההקמה שניתנו על ידי מפעל הפיס.

גוזרים את הסרט

גוזרים את הסרטצילום: יחצ

ראש מועצת אלקנה עו"ד אסף מינצר אמר באירוע: הקמת מבנה המתנ"ס החדש והמרהיב הנו הגשמת חלומם של ילדים ובני נוער רבים שיזכו כעת ליהנות מאחד מהמתנ"סים הגדולים והיפים ביותר בישראל. תודה ענקית למפעל הפיס, לעומד בראשו, חברי אביגדור יצחקי, למנהלת מחלקת מבנים עירית בן מנחם ולכל הצוות המעולה במפעל הפיס על הסיוע המתמיד לאלקנה ובפרט על השותפות בהקמת המתנ"ס החדש.

מנהלת מחלקת מבנים במפעל הפיס, עירית בן מנחם, אמרה באירוע: "מפעל הפיס גאה על היותו שותף מרכזי בפיתוחה של אלקנה ומשקיע בכך משאבים רבים. אני מבקשת להודות לאנשי המועצה ולעומד בראשה, מר אסף מינצר, על שיתוף הפעולה הפורה ועל מחויבותו לרווחתם של תושבי הרשות ושיפור מתמיד באיכות חייהם. אני מוכרחה לציין שהמועצה הפגינה יצירתיות רבה וחדשנות בתכנון המבנה ואנו בטוחים שתושבי אלקנה יהנו הן מהמבנה המרשים והן מהפעילות הענפה המתוכננת בו".