שבוע הצדעה למתנדבי השירות הלאומי-אזרחי יוצא לדרך

אחרי ששנה שעברה האירוע לא התקיים, השירות הלאומי אזרחי מצדיע לבני השירות. מנכ"ל רשות השירות הלאומי-אזרחי, ראובן פינסקי: "בני ובנות השירות הלאומי-אזרחי הם חוד החנית של החזית האזרחית הישראלית בכל שנה והשנה יותר מתמיד"

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/06/21 11:09 כח בסיון התשפא

שבוע הצדעה למתנדבי השירות הלאומי-אזרחי יוצא לדרך
שירות לאומי. אילוסטרציה, צילום: מנהלת השירות הלאומי אזרחי

אחרי אתגרים רבים שעברו על החברה הישראלית בשנתיים האחרונות, ואחרי ששנה שעברה לא יכול היה להתקיים, רשות השירות הלאומי-אזרחי יחד עם הגופים המוכרים ואלפי מקומות השירות מוקירים ומצדיעים ל 18,000 מתנדבות ומתנדבי השירות הלאומי אזרחי. מנכ"ל רשות השירות הלאומי-אזרחי, ראובן פינסקי: "בני ובנות השירות הלאומי-אזרחי הם חוד החנית של החזית האזרחית הישראלית בכל שנה והשנה יותר מתמיד"

ביום חמישי, ל׳ בסיון ראש חודש, ה-10.6.2021, יחל שבוע ההצדעה השנתי למתנדבי השירות הלאומי- אזרחי, המובילים בחזית האזרחית בישראל, הפועלים לילות כימים למען החברה והמדינה בשלל מסגרות ההתנדבות, ומגיעים מכלל השבטים המגזרים והרקעים בחברה הישראלית: נשים וגברים, יהודים, ערבים, מוסלמים ונוצרים, חרדים, דתיים וחילונים, בעלי מוגבלויות, צעירים מרקע של סיכון ומצוקה – כולם מתנדבים מכל הלב והנשמה למען התועלת הציבורית הקהילה והמדינה!

שבוע ההצדעה הינו נקודת השיא השנתית בפעילותה של רשות השירות הלאומי-אזרחי, במסגרתה מתנדבים מדי שנה עשרות אלפי צעירות וצעירים באחת מ-8 העמותות המוכרות לשירות לאומי-אזרחי, האגודה להתנדבות, בת עמי, שלומית, עמינדב, ש"ל-שילה, חיבור חדש, אופק, שוויון חברתי, חברים. במסגרת השבוע נערכים אירועים מיוחדים והופעות למען המתנדבים וכן מתקיימים ירידי תעסוקה, דיור ולימודים, וכך גם הרצאות ופעילויות הפגתיות, כולם מותאמים לצרכים של המתנדבים מהמגזרים השונים בשירות הלאומי-אזרחי.

בטקס חגיגי ומרגש שעתיד להתקיים ביום שני, ג׳ בתמוז (13.6) במרכז מורשת בגין בירושלים, יוענקו אותות הצטיינות ל-27 מתנדבות ומתנדבים נבחרים, על תרומתם והתנדבותם המשמעותית לטובת החברה והמדינה. הטקס ייערך במעמד השר הממונה על השירות הלאומי-אזרחי, צחי הנגבי ומנכ"ל רשות השירות הלאומי-אזרחי ראובן פינסקי שיעניקו את התעודות למתנדבים את החזית האזרחית של החברה הישראלית.

לצד האירוע המרכזי במרכז מורשת בגין, יתקיימו לאורך השבוע אירועי שיא נוספים, ביניהם ירידי תעסוקה ולימודים שונים למתנדבים מהחברה הערבית והדרוזית, המגזר החרדי ואוכלוסיות מיוחדות, אירוע הצדעה מיוחד למתנדבים מהדרום, אירוע הוקרה לרכזות, ובנוסף יתקיימו ימי כיף והופעות של מיטב אומני ישראל לכלל המתנדבים.

השר צחי הנגבי, הממונה על השירות הלאומי-אזרחי: ״אני מצדיע למתנדבות ולמתנדבים של השירות הלאומי כל שבוע, כל השבוע, 52 שבועות בשנה. יחד עמי מצדיעה מדינת ישראל כולה לעשייתכם הברוכה והמפוארת!״

מנכ"ל רשות השירות הלאומי-אזרחי, ראובן פינסקי: "אחרי שבשנתיים האחרונות המתנדבות והמתנדבים היקרים שלנו פעלו בכל החזיתות האזרחיות שהשפיעו רבות על החברה הישראלית, נתנו סיוע ומענה על מצוקות רבות, עמדו בחזית הלחימה בקורונה, התייצבו וחילצו מתפללים באסון המירון, פעלו לסייע לנפגעים ביישובי הדרום במהלך המבצע הצבאי והיריעה קצרה מלהכיל. זו העת הנכונה להודות להם על הפעילות וההובלה בחזית האזרחית של החברה הישראלית.

במסגרת שבוע ההצדעה נוקיר את פועלם של מעל 18,000 המתנדבים והמתנדבות התורמים תרומה משמעותית למדינת ישראל ולחברה הישראלית כולה. אני מצדיע למצטיינים המגיעים מכל קצותיה החברתיים והגאוגרפיים של מדינת ישראל. ואומר להם מכל הלב בשם כל אזרחי ישראל תודה!״