אלפי תלמידות השתתפו ביריד הדיגיטלי של השרות הלאומי-אזרחי

יריד ההתנדבות השנתי של רשות השירות הלאומי-אזרחי, המיועד לתלמידות י"א-י"ב, התקיים השנה במתכונת דיגיטלית עקב מגפת הקורונה. מלבד חשיפת התפקידים השונים להתנדבות, התקיימה הופעה חגיגית של יובל דיין, עקיבא ולהקת שלוה

חדשות כיפה שירה שור, חדשות כיפה 14/01/21 10:41 א בשבט התשפא

אלפי תלמידות השתתפו ביריד הדיגיטלי של השרות הלאומי-אזרחי
היריד הדיגיטלי של השירות הלאומי-אזרחי, צילום: מאיר אליפור

יריד ההתנדבות השנתי של רשות השירות הלאומי-אזרחי התנהל השנה באופן דיגיטלי ורשם הצלחה רבה. היריד, המיועד לתלמידות י"א-י"ב, הציג בפניהן עושר ומגוון של מסלולים ויעדי התנדבות מסורתיים וחדשניים כאחד. בסופו התקיימו הופעות של הזמרים יובל דיין, עקיבא ולהקת שלוה.

ראובן פינסקי, מנכ"ל הרשות לשירות לאומי-אזרחי סיכם את היריד: "קיימנו השבוע יחד עם שותפינו הטובים במשרד החינוך ועם הגופים המוכרים בשירות הלאומי, את אחד האירועים המשמעותיים ביותר עבור הרשות לשירות לאומי-אזרחי ומתנדביה - יריד השירות הלאומי. אומר בזהירות המתבקשת, שלהערכתי הצלחנו במשימה וזאת בעיקר בזכות העשייה המשמעותית של כל בני ובנות השירות הלאומי, אשר עושים עבודת קודש מדי יום, עומדים בחזית ונמצאים בכל מקום שנדרש מהם להיות. עלו והצליחו."

היריד הוא פרי שיתוף פעולה בין הרשות לשירות לאומי-אזרחי, חמ"ד ומשרד החינוך- האגף לשירות הלאומי, והשנה הוא התקיים במתכונת דיגיטלית עקב מגפת הקורונה. משום כך, נבנה כפר וירטואלי עם כ-120 דוכנים, אולמות ומסכים, המציגים את העשייה המשמעותית של השירות הלאומי-אזרחי, שממשיך לפעול ביתר שאת גם בתקופת הקורונה המאתגרת. במסגרת היריד בנות שירות פעילות הציגו את העשייה שלהן וספרו על המהות של התפקידים שלהן.

בנוסף לסיפורי המתנדבים והמתנדבות, התלמידות והתלמידים אשר יתחברו לתוך הכפר הוירטואלי יוכלו לסייר בין הדוכנים השונים, כשבכל דוכן ישנו סרטון המסביר על הפעילות של בנות השירות באותו ארגון המפעיל שירות לאומי, לצד השתתפות בפאנלים של מידע וראיונות עם מובילי דעה מהתחום. לבסוף, התקיים מופע סיום חגיגי של היריד ובו מיצגים מרהיבים, הופעות של להקת שלווה, והופעה של הזמרים יובל דיין ועקיבא.