קק"ל יוצאת במגוון פעילויות לחופש הגדול

לכבוד החופש הגדול ובצל הקורונה, בקרן הקיימת לישראל יוצאים בשלל הפעלות ומשחקים מהמחשב הביתי: חידונים, יצירה ירוקה, המלצות למסלולים וסינגלים לעונה החמה, מתכונים לקיץ ועוד

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/07/20 19:32 טז בתמוז התשפ

קק"ל יוצאת במגוון פעילויות לחופש הגדול
פעילות קק"ל. ארכיון, צילום: יוסי זמיר, פלאש 90

לכבוד החופש הגדול, ובצל מגפת הקורונה, בקרן הקיימת לישראל יוצאים בשלל הפעלות ומשחקים מהמחשב הביתי. בין ההפעלות ניתן למצוא חידונים, יצירה ירוקה, המלצות למסלולים וסינגלים לעונה החמה, מתכונים לקיץ ועוד.

שר שלום ג'רבי, מנהל חטיבת החינוך וקהילה בקרן הקיימת לישראל, מספר כי "חופשת הקיץ השנה מצאה את כולנו בתקופה שונה ומאתגרת, הילדים ובני הנוער וכמובן גם המבוגרים יבלו בארץ, וגם הבילויים הללו יהיו מוגבלים ויעמדו תחת הנחיות מגבילות".

ג'רבי מספר על הדרך של הקרן הקיימת לקיים הפעלות גם בצל המגפה: "בחטיבה לחינוך וקהילה בקרן קימת לישראל החלטנו ליצור מדור שלם לכבוד החופש הגדול. במסגרת המדור תמצאו חידונים, הפעלות יצירה ירוקה, המלצות למסלולים וסינגלים בעונה החמה, מתכונים קיציים וקלים להכנה משותפת וחווייתית של בני המשפחה ועוד".
 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן