נשיקה צרפתית ב"אותיות"?

עיתון הילדים "אותיות", מבית "מקור ראשון", פרסם קומיקס שכלל נשיקה צרפתית. הקומיקס עורר סערה בקרב ההורים, שמחו על התכנים הבוטים

חדשות כיפה נטעאל בנדל, כיפה 09/12/13 10:53 ו בטבת התשעד

נשיקה צרפתית ב"אותיות"?

בשבת האחרונה התפרסם בעיתון הילדים "אותיות" קומיקס העוסק בנשיקה צרפתית. בקומיקס מתוארים דינוזאורים המשחקים "אמת או חובה", כאשר בסיום הקומיקס ניתנת המשימה לנשק את אחת המשתתפות.

הקומיקס עורר סערה בקרב הורים למשפחות דתיות המנויות על עיתון הילדים בשל תכנים שאינם נאותים. תלונות בנושא שוגרו לעמוד הפייסבוק של "מקור ראשון", במחאה על הפרסום. "כמנויים ותיקים עד מאד התאכזבנו קשות מן הקומיקס באחורי העיתון "אותיות" השבת" כתבה אמא בעמוד הפייסבוק "זה עיתון לגיל הרך וגם לא מתאים בעיתון דתי". "נאלצנו לקרוע את העמוד המדובר וכשהילדה חזרה מבית הספר וחיפשה את הקומיקס היה קשה להסביר שהוא היה מאוד לא חינוכי ושאנחנו לא רוצים אותו בבית" כתבה אמא אחרת בפורום הורות ומשפחה באתר כיפה.

(הקומיקס הבעייתי)

עורכת העיתון, ליאת רוטנר, בקשה למסור בתגובה כי "מדובר בתקלה. הפרק הזה לא היה מיועד לפרסום בעיתוננו אלא רק אחרי שינויים ותיקונים, ובטעות שלחנו לפרסום במקום הפרק הנכון והמותאם לעיתון. כל הקומיקסים בעיתוננו עוברים עריכה ובמידת הצורך שינויים מהותיים. הפעם נשלח בטעות הפרק הזה בגרסתו המקורית ועל כך אנו מצרים ומפיקים לקחים מעשיים בעתיד".