מתחרה חדש בשוק הסינון: אינטרנט "נט-צח"

חברת האינטרנט האמריקאית LIVIGENT נכנסת לשוק סינון האתרים בישראל. ספק האינטרנט החדש "נט-צח" הושק בשלב ניסויי, שמציע כעת חיבור אינטרנט חינם ללקוחות חדשים

חדשות כיפה אורי פולק 31/05/11 12:02 כז באייר התשעא

מתחרה חדש בשוק הסינון: אינטרנט "נט-צח"
יח"צ, צילום: יח"צ

מתחרה חדש ל"אינטרנט רימון": "אינטרנט נט-צח", ספק אינטרנט חדש שנכנס לזירת סינון התכנים, יציע שירותי סינון תוכן במספר מסלולי גלישה ובהתאם לתוכניות המוצעות היום על ידי חברות הסינון הקיימות.

"נט-צח" הושק החודש בשלב ניסויי, במסגרתו יוזמנו הגולשים להתחבר ללא תשלום לשירותי האינטרנט, בחיבור של חמישה מגה-בייט לרוחב הפס. מאחורי הספק החדש עומדת חברת LIVIGENT האמריקאית, שזו שלוחתה הראשונה בישראל. "נט-צח" פועלים ממשרדים הממוקמים בגבעת שמואל ושרתי האינטרנט שלהם מבוססים על שירותי "אינטרנט זהב".

מסלולי הסינון שמציעה החברה מדורגים מ"צפון" ל"דרום", כשבאפשרות לקוחות החברה לבחור האם ברצונם לגלוש רק לאתרים תורניים ולאתרי יהדות, או גם לאתרים כלליים תוך סינון פרסומות או תמונות ותכנים פוגעניים. באפשרות הלקוח לבחור יכולת סינון ספציפית גם לרשתות החברתיות ובראשן, כמובן, "פייסבוק". בחברה מציינים היום כי בכוונתם לפנות בעיקר למגזר החרדי, אך לא מן הנמנע כי פעילות החברה בשוק "תנגוס" בשוק הלקוחות של "אינטרנט רימון".