‫מנכ"ל יב"ע: יש הורים שלא שולחים את ילדיהם לרשת - בגלל המחירים‬

בכנס המחנכים השנתי של מרכז ישיבות "בני עקיבא", התייחס אלחנן גלט לגובה תשלומי ההורים ואמר: "לא יתכן שלא נמצא פתרון למציאות הזו"

חדשות כיפה אורי פולק 28/11/11 17:44 ב בכסלו התשעב

‫מנכ"ל יב"ע: יש הורים שלא שולחים את ילדיהם לרשת - בגלל המחירים‬
יחצ, צילום: יחצ

כ-300 מחנכים ומחנכות השתתפו היום (ב') בכנס המחנכים השנתי של מרכז ישיבות "בני עקיבא", שנערך בנושא "חינוך לצדק חברתי". במרכזו של הכנס עמד נושא תשלומי ההורים, כשמשתתפיו התייחסו לגובה התשלומים ולכך שהמציאות הנוכחית הפכה "מטורפת", נוכח העלייה המתמדת בתשלומים.

מנכ"ל מרכז ישיבות "בני עקיבא", אלחנן גלט, התייחס בדיון לעלויות הרבות בישיבות ובאולפנות אליהן מופנה התקציב וציין כי "מעבר לקושי שאותו אנו מכירים, אצל הורי התלמידים ישנו מספר שאותו אנו לא מכירים, של הורים שבגלל שיקול כלכלי לא שולחים את ילדיהם למוסדות הרשת".

(צילום: יחצ)

גלט הוסיף אמר עוד כי בימים אלה נעשים מאמצים לבחון אפשרויות להוזלת תשלומי ההורים ואמר, "לא יכול להיות שלא נבנה פיתרון למציאות המטורפת הזו".

מנכ"ל משרד האוצר לשעבר, שמואל סלבין, השתתף אף הוא ביום העיון והרצה בפני המשתתפים על התהליכים בכלכלה העולמית וההשלכות על המשק הישראלי. סלבין אמר כי "מדינת ישראל היא אחת היציבות בעולם וכי הכלכלה העולמית עוברת שינויים גדולים מאוד כאשר מרכז הכובד עובר מאירופה ומארה"ב אל אסיה ובעיקר אל הכלכלה הסינית".