מורי המאה של החמ"ד - אורנית מידני

תלמידים ואנשי צוות מפרגנים למורה המאה של החמ"ד. בואו להכיר את האנשים שדואגים לילדים של כולנו

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/01/17 12:57 י בטבת התשעז

מורי המאה של החמ"ד - אורנית מידני

[embed]

]

אורנית מידני , רכזת מרכז למידה, מחנכת כיתת חינוך מיוחד, מורה לספרות והיסטוריה בכפר הנוער חמד אמית פתח תקוה

מזה עשרים ושתים שנה עובדת אורנית בכפר הנוער בתפקידים שונים במקצועיות רבה , מתוך גישה מכילה וסבלנית לתלמידיה ובניית קשר אישי ויחסי קרבה ואכפתיות המהווים בסיס ללמידה והתפתחות אישית.

בתפקידה כמורה להוראה מתקנת פיתחה אורנית דרכי הוראה ייחודיות ללמידה משמעותית תוך יצירת חדשנות פדגוגית המביאה את תלמידיה להישגים גבוהים, מחזקת אינטליגנציות לומד ותפקודיו , מפתחת לומד חוקר ופעיל המביא את הידע שצבר אל עולמו הפנימי. אורנית לומדת ומשתלמת במסגרת התכנית לפיתוח רכזי למידה ולב ומטמיעה את דרכי ההוראה הנלמדות לתלמידי כפר הנוער. כך מפתחת בקרב צוות ההוראה בכפר תרבות של למידת עמיתים ללמידה משותפת והעשרה, לתרבות של מישוב והערכה. היא מקיים שגרות עבודה קבועות של מיסוד הערכת לומד, למידה משותפת, מודלים להיוועצות ועוד. תכניות ללימוד חלופות בהערכה מעמיקות באמצעותה כמו גם הרחבת דרכי למידה באמצעים טכנולוגיים ועוד. אורנית פיתחה תכניות לימודיים ייחודיות ל/העמקת הלמידה המשמעותית בהלימה לאוכלוסיית הלומדים , תכניות שזכו לאישור על ידי המשרד ולהכרה בהן.

אורנית פועלת ללא לאות לקידום כל תלמידיה ולפיתוח יכולות ושאיפה להתקדמות. היא יוצרת אוירה מכילה ותומכת בכיתתה יחד עם הצבת גבולות ורף גבוה למיצוי יכולות, מכוונת את תלמידיה לקבלת תעודת בגרות או תעודת גמר וגורמת להם להאמין ביכולותיהם ולשאוף קדימה.