הונחה אבן הפינה לישיבה תיכונית ולאולפנה בבית שמש

עד כה נאלצו התלמידים הדתיים לפנות למוסדות חינוך מחוץ לעיר. שר החינוך: "צריך לדעת איך לדבר זה עם זה, על מנת להמשיך באהבת ישראל"

חדשות כיפה אורי פולק 19/03/12 17:14 כה באדר התשעב

הונחה אבן הפינה לישיבה תיכונית ולאולפנה בבית שמש
יחצ, צילום: יחצ

ברמת בית שמש התקיים השבוע טקס הנחת אבן פינה לבניית ישיבה תיכונית ואולפנה דתית-לאומית, שתשמש את הקהילות הדתיות-לאומיות בעיר. הטקס, שנערך במעמד שר החינוך גדעון סער, התקיים בצילו של המאבק עם הציבור החרדי-קיצוני בעיר, ששיאו באירוע שבמרכזו עמדה התלמידה הדתייה נעמה מרגוליס.

בטקס בו השתתף גם ראש העיר משה אבוטבול ורבני העיר הדתיים-לאומיים, הרב אברהם ספקטור והרב אליעזר שנקולובסקי, אמר השר סער כי הוא "מאמין בדרך של אהבת ישראל. אהבת ישראל, זה הדבר שעם ישראל צריך. בגלויות הייתה ערבות הדדית וכאן בארץ רואים דברים שקשה לקבל, אני מאמין שלכל החלקים יש את הזווית הייחודיות שלו וצריך לדעת איך לדבר. הדרך לכבד אחד את השני צריך להיות מבוסס על אהבת עם ישראל וארץ ישראל". שר החינוך הסביר כי "זו הסיבה שכשר חינוך אני מחזק את החינוך לאהבת הארץ ולכן החלטתי על הבאת תלמידים לחברון, אחריו אני ממשיך לעקוב באופן אישי".

הישיבה התיכונית והאולפנה נמצאת כבר בשלבי בנייה והקמפוס המשותף ישמש את תלמידיה הדתיים לאומים של העיר בית שמש, שצמחה מאוד בשנים האחרונות. התלמידים מפוזרים כיום בין תיכונים שונים בעיר ומחוצה לו.

(צילום: יחצ)



👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן