בעקבות הטרגדיה בברוקלין: בחמ"ד יחזקו הקשר עם התפוצות

בבניני האומה נחתמו אירועי שבוע החמ"ד באירוע הצדעה בהשתתפות אלפים. אברהם ליפשיץ: נחזק הקשר של החמ"ד עם התפוצות בעקבות הטרגדיה בברוקלין

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/03/15 17:04 ב בניסן התשעה

בעקבות הטרגדיה בברוקלין: בחמ"ד יחזקו הקשר עם התפוצות
נטעאל בנדל, צילום: נטעאל בנדל

אמש (מוצאי שבת) , בבנייני האומה בירושלים, נחתמו אירועי שבוע החמ"ד באירוע ההצדעה לחמ"ד במסגרתו הוענקו אותות ידידי החמ"ד למרכז ישיבות בני עקיבא, לעיתון מקור ראשון, למוסדות נעם-צביה ובהופעה של עמיר בניון.

לאחר שבוע שלם של אירועים רבים בכל מוסדות החמ"ד ברחבי הארץ, כאשר כל יום הוקדש לנושא אחר: חמ"ד של תורה, חמ"ד של חסד, חמ"ד של תפילה, חמד של קיבוץ גלויות ועוד, הסתיים אתמול שבוע החמ"ד לשנת תשע"ה.

אברהם ליפשיץ, מנהל מינהל החינוך הדתי, סיכם את השבוע ואמר: "לאחר שקיימנו תפילה המונית בכל מוסדות החמ"ד בקריאה לאחדות ישראל, בימים אלה שלאחר הבחירות אנו ממשיכים בתפילה שכך יקרה. אנו ממשיכים בקריאה הזאת שיש להתאחד כעם אחד בלב אחד במגמה אחת. ואני מקווה שכפי שבחמ"ד שעיקרו "פנימה", לחנך את הילדים עם עולם ערכים אנו נרצה לצאת אל מחוץ לגבולות ישראל. האירוע שארע בשבת בברוקלין, בו נשרפו 7 ילדים יהודים, מחזק את תפישתנו שיש לעסוק עוד ועוד בקליטת עליה. הערב אנו רוצים להכריז על חיזוק הקשר של החמ"ד עם התפוצות - "חמד ותפוצות" ונדע להמשיך את פעילותינו הרבה בקליטת עליה בכל מוסדות החמ"ד".

(צילום: דוברות)

בהמשך חולקו אותות החמ"ד לרשת ישיבות בני עקיבא, לעיתון מקור ראשון ולמוסדות נעם-צביה. האירוע התקיים בשיתוף פעולה עם עיריית ירושלים, כעיר שהצדיעה השנה לחמ"ד, למורים למנהלים ולמחמ"דים. חגית משה, מנהלת ועדת הכספים, של העירייה, הודתה לאגודת ידידי החמ"ד על עזרתה בכל ימות השנה לפעילותה המבורכת של החמ"ד ולהעצמתה.

הערב הסתיים בהופעה של עמיר בניון ובקהל התאחרו חיילי גולני, השייטת והנחל החרדי, כאורחים של החמ"ד.