רץ ברשת: ממים עם דברי תורה

במסגרת פרויקט קיץ של רשת החינוך נעם-צביה, הפיצו תלמידים ממים שמכילים רעיון תורני קצר או אמירה ערכית תורנית. "שמחים לשמוע שהפרויקט מופץ מעבר למעגל של התלמידים", אמרו ברשת

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/07/18 13:06 כא בתמוז התשעח

רץ ברשת: ממים עם דברי תורה
אחד הממים של רשת החינוך נעם-צביה, צילום: רשת החינוך נעם-צביה

תלמידים מישיבות תיכוניות ואולפנות מציפים את הרשת החברתית בממים עם דברי תורה. בימים האחרונים רבים מדווחים על וואטסאפים עם דברי תורה הנשלחים למכשירי הפלאפון שלהם אפילו ללא בקשתם.

הממים, שעוצבו והופצו על ידי תלמידי רשת נעם-צביה, מכילים רעיון תורני קצר או אמירה ערכית תורנית הנוגעת לעולמם של התלמידים, ומנוסחת ומעוצבת בתצורה המתאימה לרשת החברתית. כך למשל באחד הממים שהגיעו לידי 'כיפה' נכתב: "חשבתם פעם על הזכות לראות משהו? רק להסתכל (!), לא לגעת, לא ליהנות מנוף, רק להסתכל! ובכן משה רבנו זוכה להסתכל על הארץ. אתם כל יום רואים את הארץ המובטחת, תשפשפו עיניים, איזו זכות!"

אחד הממים של רשת החינוך נעם צביה

אחד הממים של רשת החינוך נעם-צביהצילום: רשת החינוך נעם-צביה

תלמידת אחת האולפנות ברשת סיפרה ל'כיפה': "חשבתי שזה ממש נהדר לקבל משפט יומי ערכי ולכן החלטתי לשתף עם כלל אנשי הקשר שלי. האמת שאפילו ההורים שלי הגיבו שהם נהנו לקבל את זה. זה באמת נותן חומר למחשבה למהלך היום ונותן הסתכלות אחרת על החיים". 

ברשת החינוך נעם-צביה התייחסו לפרויקט, ואמרו: "אנו שמחים לשמוע שפרויקט הקיץ של הרשת מופץ מעבר למעגל של התלמידים. אמנם הוא יועד לתלמידי ותלמידות הרשת בלבד, אך להרבות תורה זה דבר טוב ואנו מברכים על כך".

עוד ציינו כי "הרעיון מאחורי היוזמה היה להמשיך לשמור על קשר עם התלמידים באמירה ערכית ותורנית מידי יום, ולהיות עסוקים מחשבתית בדברי תורה גם בחופש הגדול".