חדשות כיפה

סטודנטים עייפים - כך לא תירדמו בשיעורים!

מה יותר קשה מלהחזיק את עצמכם ערים ומרוכזים מ-8:00 בבוקר עד שעות הערב המאוחרות. אם גם אתם מוצאים עצמכם נרדמים לעיתים קרובות בשיעורים, הבאנו לכם כמה טיפים יעלים!

צילום: shutterstock

שטפו פנים

אולי זה יראה מעט מוזר עבור מי שיצפה בכם באותן שניות, אבל עבורכם מדובר יהיה בשינוי מרענן. אז התעלמו לרגע מהמבטים, ושטפו היטב את הפנים, אין כמו מים כדי להחיות את עצמכם מחדש, ובאותה הזדמנות שתו גם כמה כוסות להשלמת ההתרעננות.

 

צאו להליכה

את ההפסקה בין השיעורים נצלו לצאת ולנשום אוויר צח, ולא, אל תתיישבו. הקדישו את ההפסקה כדי לצעוד במשך כמה דקות, ומתחו את שרירי הגוף. הפעולות הללו ישפרו לכם את זרימת הדם בגוף ויעירו לכם את מצב הרוח והאנרגיות. ואם אין באפשרותכם לצאת מהכיתה, מצאו לכם פינה מעט יותר רחוקה, עמדו במשך מספר דקות והתמתחו קלות.

 

קפה

מרגישים שאתם כבר לא עומדים בעייפות, אבל השיעור הבא הולך להיות המפתח להצלחה במבחן הקרוב? התרופה לכך היא קפה. נכון לא חידשנו לכם. אבל מה שכן נחדש לכם הוא, שההשפעה שלו מתחילה רק לאחר 15 דקות, ולכן, אם אתם מזהים שהשיעור הבא יהיה מאתגר במיוחד, שתו את הקפה כבר רבע שעה לפני.

 

שוקולד או גלידה

ההשפעה שלהם יעילה באופן דומה מאוד לקפה, רק שהפעם תוכלו לבחור בטעמים מרעננים, במיוחד כשמדובר בימי קיץ חמימים. ובניגוד לקפה ולגלידה, היתרון של השוקולד הוא שלא תהיו תלויים בקפיטריה, כך שמדובר בפתרון יעיל עבור מי שלומדים בשעות המאוחרות מאוד בהם הקפיטריה כבר אינה פעילה, או שכבר תש כוחם ואין להם כוח לצעוד עד אליה.

 

ואם כל זה לא הספיק ולא נותרה לכם ברירה, עצמו את העיניים למשך מספר דקות. אחרי הכל אם במשך כל השיעור אתם רק נאבקים בהירדמות, עדיף לנמנם מעט ולהתעורר מרוכזים יותר, תוך תפילה תמה בלב, שאוטוטו בקרוב, יום הלימודים יסתיים.

 

 

12.06.2018

1. יותר (פשוט)

לכו לישון

דווח על תגובה לא ראויה
כתבו תגובה

המשך באמצעות

שכחתי סיסמה
אין לך שם משתמש באתר? צור חשבון

יצירת חשבון חדש

אני מאשר את תנאי השימוש באתר

ח"כ מיקי זוהר צילום: פלאש 90. יונתן סינדל

"אין חוק יהודי ודמוקרטי מזה"

קרא עוד