נקבע הזוכה בתחרות הרמב"ם היומי של החמ"ד

עשרות אלפי תלמידים לומדים את הרמב"ם היומי ונעזרים במשחק אינטרנטי שבוחן את רמת הידע שלהם. איתן פירסט מתיכון אמי"ת מודיעין, הוא זה שקיבל את מירב הנקודות ולאחר שהפגין ידע נרחב בספר המדע

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/12/17 13:49 י בטבת התשעח

נקבע הזוכה בתחרות הרמב"ם היומי של החמ"ד
הזוכה בתחרות, צילום: דוברות הרמב"ם היומי

איתן פירסט, תלמיד כיתה ח' מתיכון אמי"ת מודיעין, זכה במקום הראשון בתחרות "הרמב"ם היומי" על ספר המדע.

לכל עשרות אלפי תלמידי בתי הספר העל יסודי הלומדים בכל יום פרק "רמב"ם יומי" מופעלת משחק מחשב אינטרנטי מיוחדת וידידותית הבוחנת את הידע הלימודי. בהתאם לתוצאה, הנבחן מבין מהי רמת הידע שלו והאם עליו להתמיד יותר בלימוד היומי.

מדובר במשחק ייחודי ומעניין המיועד לתלמידי החמ"ד בבתי הספר השונים מאילת ועד קריית שמונה. בכל בוקר לאחר הלימוד הלומדים נכנסים ונהנים משלוש שאלות (אמריקאיות) המחדדות את ידע הלומד הצעיר בפרק הנלמד. לקראת סיום הספר נוצר מתח גדול מי יהיה הזוכה במקום הראשון עם מספר הנקודות המרבי במשחק על ספר המדע, הספר הראשון מבין 14 ספרי הרמב"ם. שלושת המובילים במצעד הנקודות עמלו ביתר שאת בניסיון לכבוש את הפסגה. 

בתוצאות הסופיות עלה כי הזוכה הוא איתן פירסט, תלמיד כיתה ח' מתיכון אמי"ת מודיעין, זכה במקום הראשון לאחר שידע לענות על רוב השאלות ובהתאם קיבל את מרב הנקודות. בשל הזכייה התקיים בבית הספר בו לומד טקס מיוחד בהשתתפות מנהל בית הספר הרב ליאור צ'יקוטאי, רכז הרמב"ם היומי בבי"ס הרב גיא כהן, ורכז אזורי של הרמב"ם היומי קובי אנג'ל. המנהל בירך את הזוכה בפני התלמידים ואף דיבר בחשיבות לימוד הרמב"ם באופן יום יומי.

מעמד המכובד הפתיע אב התלמיד אשר התרגש מאוד מההשקעה של בנו הצעיר בלימוד התורה. אנשי הרמב"ם היומי והאב הנרגש העניקו לאיתן את הפרס רחפן לקול תשואות חבריו.

מנכ"ל "הרמב"ם היומי" זיו הדזל אמר: "אנו רואים במשחק האינטרנטי ממש וחי בהם, שהלימוד הוא לא רק לימוד מתוך ספר אלא הוא גם מתחבר לחיים היום יומיים שלנו, מול המחשב ומול המשחק ובכך אנו מטעמים את אהבת תורה בתלמידים".