מכללת הרצוג נערכת לכניסה לוועדת התכנון והתקצוב של המל"ג

לקראת פתיחת שנת הלימודים התכנס סגל ההוראה של המכללה האקדמית הרצוג ליום היערכות חגיגי. רקטור המכללה עזרא קהלני סיפור לסגל ההוראה כי השנה הם צפויים להיכנס לות"ת ולהפוך ל"גוף הגדול והמשמעותי ביותר להכשרת מורים בחינוך הדתי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/10/17 12:33 כז בתשרי התשעח

מכללת הרצוג נערכת לכניסה לוועדת התכנון והתקצוב של המל"ג
מכללת הרצוג, צילום: יחץ

רגע לפני ששנת הלימודים מתחילה התכנס סגל ההוראה של המכללה האקדמית הרצוג ליום של פתיחת שנה חגיגית בסימן גדילה והתפתחות. שנת הלימודים במכללה, שתפתח בשבוע הבא, מאופיינת בעליה של עשרות אחוזים במספר הסטודנטים והסטודנטיות ובהצטרפות הצפויה של המכללה לות"ת כמכללה הדתית הראשונה.

את היום פתח הרב ברוך גיגי עם ברכת ישיבת הר עציון למכללה ומיד לאחריו נשא דברים עזרא קהלני, רקטור המכללה, שמנה את הישגי השנה החולפת ואת היעדים שהמכללה מציבה לשנת הלימודים תשע"ח.

בהמשך עסק הרב ד"ר יהודה ברנדס, ראש המכללה, בסוגית: "לכל אדם ישנה", עם ניתוח  הכלים הנדרשים בכדי ללמד ולהכשיר סטודנטים במכללה גדולה, לאחר מכן שמעו אנשי הסגל הרצאות קצרות (טד) שהדגימו הוראה מותאמת לקבוצות הטרוגניות במכללה.

היום נחתם בהתכנסויות של סגלי החוגים שדנו באתגרי הדיספלינות המגוונות הנלמדות במכללה ובהכנה משמעותית לקראת בואם של הסטודנטים.

"מכללת הרצוג פותחת את השנה בסימן של עלייה והתפתחות. עלייה במספר הלומדים בכל התחומים ובכל התכניות והעמקה בעשייה האקדמית והפדגוגית." מספר רקטור המכללה, עזרא קהלני על התהליכים המתרחשים במכללה "המכללה אמורה לעבור השנה בעזרת השם לות"ת ומעבר זה ייקבע את המכללה כגוף הגדול והמשמעותי ביותר להכשרת מורים בחינוך הדתי. כמו כן אנחנו נמצאים בשלבים מתקדמים של דיונים לאיחודן של מכללת הרצוג עם מכללת אמונה-אפרתה ומקווים שבשנה"ל תשע"ט נפעל כמכללה אחת מרכזית בירושלים ובגוש".

לקראת פתיחת שנת הלימודים בשבוע הבא צופים במכללה רישום נוסף של הרגע האחרון לחוגים בהם עדיין נותרו מקומות אחרונים ולתכניות המיוחדות ולהשתלמויות השונות.