"דוגמה ומופת לכולנו": מורים מצטיינים בחמ"ד זכו להוקרה

בטקס חגיגי שנערך עם פתיחת שבוע החמ"ד, חולקו תעודות הצטיינות ל-101 אנשי חינוך פורצי דרך ומעוררי השראה. אחת מהם היא חיה סלומון הי"ד, שנרצחה בפיגוע בנווה צוף

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/03/18 17:27 יט באדר התשעח

"דוגמה ומופת לכולנו": מורים מצטיינים בחמ"ד זכו להוקרה
הענקת תעודת ההצטיינות של חיה הי"ד, צילום: ללא קרדיט

שבוע החמ"ד נפתח היום (ג') באירוע חגיגי במרכז התרבות ביד בנימין. במסגרת האירוע התקיים טקס מורי המאה לשנת תשע"ח, שבו הוענקו אותות הצטיינות והוקרה לאנשי חינוך מובילים. הטקס מאגד בתוכו מאה מורים, גננות, מחנכים ואנשי חינוך פורצי דרך ומעוררי השראה שנבחרו לאחר שעבודתם החינוכית נמצאה כמיוחדת ויוצאת דופן לחיוב. 

השנה באופן יוצא מן הכלל, נבחרו 101 מורים היות וחיה סלומון הי"ד, שנרצחה בפיגוע בנווה צוף, נבחרה על ידי הוועדה המחוזית עוד לפני הירצחה. משפחת סלומון עלתה לבמה כדי לקבל את התעודה במקומה, יחד עם מנהל בית הספר חמ"ד נועם המאירי בלוד שבו לימדה, מר אשר חדד. כמו כן, הוקרן סרט מיוחד שסיכם קצת מפועלה. 

מלבד ברכת שר החינוך מר נפתלי בנט ומנכ"ל משרד החינוך מר שמואל אבוהב, נשאו דברים ראש מנהל החינוך הדתי ד"ר אברהם ליפשיץ וכן יו"ר מועצת החמד, הרב אבי גיסר.

;

ראש מנהל החינוך הדתי ד"ר אברהם ליפשיץ אמר כי "מקובל לומר שחברה נמדדת בהתאם לחוליה החלשה שלה ואנחנו מבקשים להוסיף שחברה נמדדת גם בין היתר במנהיגים ובמגדלורים פורצי הדרך שלה, שקובעים עבורנו את היעד והחזון ומסמנים לו את המטרות הבאות להמשך הדרך.

"בשם החמ"ד כולו אני מודה ל-101 המורים והמורות הללו, שמהווים דוגמה חיה ומופת עבור כולנו באהבת התורה, בפדגוגיה החדשנית ובאנושיות שהם התמידו להעניק למרחבי הלמידה שלהם".

רחלי מנזלי, אחותה של חיה הי"ד, אמרה: "חיה ז"ל, הרגישה שליחות במקצוע ההוראה. היא כל כך אהבה את מה שהיא עושה והתייחסה לתפקיד במלוא האחריות והרצינות. כל ילדה קיבלה ממנה את מלוא תשומת הלב, החום והאהבה שהיא ידעה לתת בצורה כה טובה.

"חיה היא אבדה גדולה לעם ישראל, למערכת החינוך ולנו המשפחה. הצוואה שהשאירה לנו, בני משפחתה ואנשי החינוך, הייתה כתובה בעשייה היומיומית שלה, באהבתה והשקעתה בתלמידותיה ובמסירותה הגדולה אליהן".
 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן