גם שליחות וגם עתיד מקצועי

שירה סיידוף זוהרה, בת שירות לאומי, ואורטל בן לולו, שסיימה את השירות וכיום עובדת כמתאמת שירות רפואי במכבי, מספרות על חווית שירות לאומי לא רגילה בתחום הרפואה

חדשות כיפה מערכת כיפה בשיתוף מכבי 13/12/18 17:57 ה בטבת התשעט

גם שליחות וגם עתיד מקצועי
בנות שירות במכבי, צילום: יחצ

שירות לאומי. צמד המילים הכול כך מוכר לבנות המסיימות השנה את לימודי התיכון ובחינות הבגרות ועסוקות בימים אלו בחיפוש השלב שאחרי הלימודים, שלב השירות הלאומי.

השירות הלאומי כשמו כן הוא, שירות המאפשר לבנות לתת מעצמן לקהילה ולתרום למדינה וללאום בצורה חווייתית, כיפית ומספקת.

מעבר לנתינה עצמה ולהשקעה במסגרת השירות, בנות רבות מחפשות לעשות שירות לאומי במקום בו הן תוכלנה להתנדב בצורה מעניינת, של שליחות, ויחד עם זאת כזו שתיתן להן כלים להמשך הדרך ביום שאחרי. עתיד מקצועי.

מכבי שירותי בריאות מעניקה שירותי רפואה מתקדמים לכ-2 מיליון תושבים בישראל, בפריסה ארצית הכוללת למעלה מ-150 מתקנים ומרכזים רפואיים. במסגרת השירות הלאומי מכבי מזמינה שמיניסטיות להשתלב בתחום מקצועי ומעניין ולקבל תוך כדי גם הכשרה מתאימה שתהווה מקפצה ליום שאחרי השירות.

במהלך השירות הלאומי במכבי, בנות השירות יכולות לעבור קורסי הכשרה מקצועיים ללא עלות. בין ההכשרות ניתן למנות קורסים כגון: קורס מסייעת לרופאים, קורס לקיחת דם ורידי, וקורס מזכירות רפואית. כמו כן, מכבי מציעה לבנות השירות הלאומי להשתלב בעבודה במרפאת אחיות ועבודה לצד הצוות הסיעודי, עבודה במעבדה המרכזית של מכבי, אחת המעבדות הגדולות ביותר במזרח התיכון, וכן השתלבות בבתי המרקחת של מכבי פארם.

בת שרות במכבי

בת שרות במכביצילום: יחצ

קחו למשל את שירה סיידוף זוהרה. שירה מתנדבת במסגרת השירות הלאומי שלה כסייעת לאחות במרפאת האחיות בבית שמש ונהנית מכל רגע. "לא מדובר בסתם שירות או עבודה. אני לומדת המון ויש כאן הווי וכיף" אומרת שירה. "אני מקווה מאוד להשתלב כאן גם אחרי השירות".

לעומתה, אורטל בן לולו כבר סיימה את השירות הלאומי שלה במכבי שירותי בריאות לפני מעל 8 שנים. כעבור זמן קצר פנו אליה ממכבי שירותי בריאות בהצעה להצטרף אליהם וכיום היא עובדת כמתאמת רפואית ברמת בית שמש. "ואני מרוצה מכל רגע" מסכמת בקצרה אורטל.

אז אם גם אותך מעניין עולם הרפואה, מכבי שירותי בריאות מזמינה אותך להצטרף לשירות לאומי בתחום הרפואה ולפתוח  לך דלת לעולם המרתק של בריאות הקהילה.

זו תהיה הזדמנות עבורך לשלב גם שליחות וגם עתיד מקצועי, בסביבת עבודה מתקדמת וחדשנית עם גמישות וקרבה לבית.

בואי לנצל את השירות להיות חלק מצוות חם ומשפחתי, ולחוות את השירות הלאומי באווירה אחרת.

לפרטים נוספים, קריאת סיפורים אישיים, תחומי פעילות בשירות והשארת פרטים לקבלת מידע 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן