בני ביקש לכתוב טור - עזבו כל מה שידעתם על אימוץ, זה הדבר האמיתי

יהונתן בכיתה ג', והוא החליט לכתוב טור משלו. זה הזמן שלי לזוז קצת הצידה, לפנות מקום ופשוט לשתוק. לא נגעתי. תגובות ליהונתן אפשר לשלוח למייל שלי, מבטיחה להעביר. עזבו כל מה שידעתם על אימוץ, זה הדבר האמיתי.

חדשות כיפה תהילה מגן 03/09/18 11:02 כג באלול התשעח

בני ביקש לכתוב טור - עזבו כל מה שידעתם על אימוץ, זה הדבר האמיתי
המסע למשפחה

כשהילד גדל איך הוא חשב

כשהילד גדל הוא שאל את אמא: ''אמא מאיפה באנו?'' ואמא ענתה: ''אני הגעתי מרוסיה, אבא הגיע מישראל, אתה הגעת מנפאל ושחר מאפריקה'', הילד שאל: ''איפה זה נפאל? אף פעם לא שמעתי עליה,הוא חשב שזו עיר". האימא צחקה: "חחחההה, ילדון שלי, נפאל היא לא עיר, נפאל היא ארץ. בנפאל כמעט הכל כמו אצלנו. בדרך כלל הם נמצאים על ההרים והם ממש חזקים''. ''יותר מסינים?'' ''את זה אני לא יודעת'' ענתה האימא.

באחר הצהריים, הילד התחיל לחשוב: ''מעניין איך נראית הנפאל הזאת, האם היא רחוקה או קרובה לישראל? היא ביבשת זו או ביבשת אחרת? אי או יבשה? קטנה או גדולה? ברור שגדולה מישראל כי ישראל הכי קטנה. האם הערים שם שטוחים? האם הערים שם חמים או קרים?".

המחשבות התחלפו במחשבות איך הוא הגיע להוריו? אולי הם קיבלו אותי בבית חולים? או איך שנולדתי? התקשרו אליהם ומתי הם הגיעו? האם הם באו כשהייתי בן 8 חודשים או 10 או לקח  שנתיים? לא, לא יכול להיות. האם הייתי בן חודשיים? לא. הילד חשב וחשב עד שהתחיל להחשיך, עד שאביו קרא: ''בוא חמוד, צריך להיכנס למקלחת''. הילד שאל אם אפשר עוד קצת זמן בשביל לחשוב, והאבא אמר בסדר, אבל רק הפעם.

אז הוא המשיך לחשוב, והגיע למסקנה שכשהיה בן חודשיים, טילפנו להורים, וכשהם הגיעו אמרו: ''אנחנו מוכנים לקבל את התינוק''. אך כשהגיעה המטפלת היא אמרה: ''צריך לארגן חפצים בשביל בשביל התינוק, תבואו מחר'', וההורים הסכימו ונסעו בחזרה הביתה. ארגנו, קנו לול, וכיסא תינוקות לאוטו, קנו שמיכה וכרית, קנו בגד וקנו צעצועים, ומראה, ומובייל, וקנו גם שבשבת.

ושוב אימא קראה: ''חמוד צריך להיכנס למקלחת''. הילד ענה: ''בסדר, אני כבר נכנס'', והלך ועדיין חשב איך ככה נהיה המצב. ההורים לקחו את התינוק. אימא חיבקה אותו ראשונה והם הגיעו הביתה.

עברו שנים, והתינוק גדל, ונהיה ילד שאת כל זה עכשיו סיפר.

 

 

לטורים קודמים, היכנסו!

 

ליצירת קשר ולהזמנת הרצאות ניתן לפנות לתהילה בכתובת המייל: thilamam@gmail.com

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן