השר צחי הנגבי במכינה בעלי: "שמח לבקר במכינה הקדם צבאית הראשונה"

השר צחי הנגבי בביקורו במכינת 'בני-דוד' בעלי: "אך סמלי ש-3 חודשים לפני כניסתי לתפקיד כשר לענייני התיישבות אני מבקר במכינה שפרצה את הדרך עבור אחיותיה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/06/20 17:19 יז בסיון התשפ

השר צחי הנגבי במכינה בעלי: "שמח לבקר במכינה הקדם צבאית הראשונה"
השר צחי הנגבי והרב סדן, צילום: דוברות

במהלך ביקורו במועצה האזורית מטה בנימין הגיע השר צחי הנגבי למכינת 'בני-דוד' בעלי שם נפגש השר עם ראש מוסדות 'בני-דוד' הרב אלי סדן.  בפגישה שנערכה בחדר ההנצחה של המכינה דנו השניים בחשיבות מפעל המכינות הקדם צבאיות ותרומתן לצה"ל בפרט ולציבוריות הישראלית בכלל. הרב סדן התייחס לערכים אותן מקנים לתלמידים והדגיש את "החיידק ששמו אידיאליזם אותו מקנים לתלמידי המכינה".

בסיור בו השתתפו ישראל גנץ ראש המועצה, סגנו רפול אנגל, יו"ר החטיבה להתיישבות מר גאל גרינוולד, יהודה אליהו מנכ"ל המועצה וישראל מלאכי גזבר המועצה, אמר הנגבי: "מפעל המכינות הציוניות חשוב למדינה. המכינה בעלי היא החלוצה מבין המכינות הקדם צבאיות, ואך סמלי ש-3 חודשים לפני כניסתי לתפקיד כשר לענייני התיישבות אני מבקר במכינה שפרצה את הדרך עבור אחיותיה".

מנכ"ל מוסדות 'בני-דוד', ליאור שטול, הוסיף ואמר: "ביקור השר המיועד הוא חשוב מאוד עבורנו, וכולי תקווה שהשר יוכל לסייע לקידום והסדרת הבינוי בכל המכינות עבור תלמידים שעם סיום לימודיהם נותנים את כל כולם למען המדינה".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן