ראש המועצה האזורית הר חברון הודיע כי יקצץ משכרו

יוחאי דמרי הודיע כי הוא מזדהה עם הציבור הנתון ללא משכורת ועוד נאלץ לשלם מסים, לכן החליט שמשכורתו שמגיעה מהציבור תקוצץ עד שישוב המשק לאיתנו

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/04/20 21:37 כה בניסן התשפ

ראש המועצה האזורית הר חברון הודיע כי יקצץ משכרו
צילום: באדיבות המצולם

פוסט שפירסם הערב (א) ראש המועצה האזורית הר חברון, יוחאי דמרי סיפר ראש המועצה על החלטתו לקצץ ממשכורתו בתקופה זאת. דמרי כתב: "אין בן דוד בא - עד שתכלה פרוטה מהכיס (תלמוד סנהדרין) תמיד הרהרתי, באמירה זו של חז"ל : ותמהתי איך יתכן שבמדינת ישראל עם כלכלה כל כך עוצמתית וחזקה, עם תל"ג כל כך גבוה, איך תכלה פרוטה מהכיס?!"

עוד כתב: "והנה בשבועות האחרונים אנו מבינים שעם המשבר הבריאותי - אנו מצויים בפני משבר כלכלי מטלטל- וקשה במיוחד!! זה הזמן להתאמץ יותר, ולהעדיף את הקיום הבסיסי של חברנו על פני רווחה או מותרות שלנו. להעדיף כלכלה קהילתית - רכישות ומוצרים מבני הקהילה - על פני מוצרים מחו"ל או אחרים".

דמרי הראה כי בשל כך הוא מחליט ליישם את דבריו על עצמו והכריז כי הוא מקצץ משכרו: "כדי שלא אהיה רק "נאה דורש" אלא גם "נאה מקיים", התייעצתי עם הממונה על השכר באוצר והנחתי את גזבר המועצה להפחית החל מהחודש בשכרי למשך החודשים הקרובים, ולהעביר כספים אלו לקופה בקרן  ייעודית לטובת עובדנו ותושבנו".
 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן