כתבת ערוץ 20 - אילת כהנא, עברה ל'מקור ראשון'

אילת כהנא, כתבת ומגישה בערוץ 20 עד לפני כשבועיים, הודיעה על תחילת עבודה ככתבת משפט וירושלים בעיתון "מקור ראשון"

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/04/20 14:05 כה בניסן התשפ

כתבת ערוץ 20 - אילת כהנא, עברה ל'מקור ראשון'
אילת כהנא, צילום: מאיר אליפור

אילת כהנא, כתבת ערוץ 20 לשעבר, הודיעה על תחילת עבודה ככתבת לענייני משפט וירושלים מטעם העיתון "מקור ראשון".

אילת כהנא,  שהתחילה בתור סגנית עורך בשבועון הפופולארי 'עולם קטן' ועורכת המגזין לנוער 'מקום בעולם', עברה אח"כ לשמש ככתבת בערוץ 20, שם היתה כתבת ומגישה.

היא הודיעה לפני כשבועיים על סיום עבודתה בערוץ 20, אחרי שנה וחצי,בעמוד הפייסבוק שלה כתבה כהנא: "אומרים שממש כמספר המסעות שעברו בני ישראל במדבר, מ"ב מסעות אדם עובר במהלך חייו. את המסע של השנה וחצי האחרונות בערוץ 20 אסיים מחר בערב. זכיתי לעבוד בתקופה הזו עם אנשים מופלאים שבוחרים לעשות קסמים כל ערב כדי להשמיע קול אחר בתקשורת".

כהנא סיפרה: "בשנה וחצי הזו עברתי יחד עם כל עם ישראל שלוש מערכות בחירות (ועוד אחת מוניציפאלית), סבב לחימה נוסף בדרום וכמובן- קורונה. חתיכת טבילת אש טלוויזיונית למישהי שהגיע מהפרינט. הסתובבתי המון בשטח וזכיתי לפגוש פנים אל פנים את עם ישראל ולהרגיש את הדופק שלו. חוויה שהיא זכות עצומה שאני מקווה שאזכה רק להעצים אותה".

כהנא לא חשפה אז את מקום העבודה החדש לה אך כתבה: "אני ממשיכה הלאה בדרכי העיתונאית ובעז"ה עוד אעדכן על התחנה הבאה המרגשת והלא פחות מאתגרת. תודה לצופי ערוץ 20 הנאמנים, מבטיחה להמשיך ולהתארח אצלכם בסלון. אתגעגע לשדר מהשטח, אתגעגע להתארח באולפן של המגישים המוכשרים שלנו וכן, אתגעגע גם למשכן הכנסת ולעובדים המסורים שלה במזנון".