מה נשתנה הלילה הזה מכל הלילות? כך חגגו בברנז'ה את פסח

מיהו איש התקשורת הדתי והמוכר שהשתמש בזום במהלך החג ומיהי האושייה שהרכיבה פאזל של 1,500 חלקים? כל הפרטים על החג הכי לא רגיל שעבר על האנשים הכי מוכרים במגזר

חדשות כיפה נעמה כהן, חדשות כיפה 12/04/20 20:38 יח בניסן התשפ

מה נשתנה הלילה הזה מכל הלילות? כך חגגו בברנז'ה את פסח
צילום: Flash90

פסח של שנת 2020 ייחרט בדפי ההיסטוריה כחג חריג ושונה לחלוטין מכל מה שהכרנו. בהתאם להנחיות של משרד הבריאות נאלצנו לחגוג במסגרת מצומצמת, לעיתים גם לבד.

הפרשן הפוליטי הדתי עמית סגל, לדוגמה, אמר לשאלת רפי רשף כי ישתמש בתוכנת ה"זום" בליל הסדר על מנות לחגוג עם משפחתו. לשאלת המראיין האם הרב אישר ציין כי "כל אחד והרב שלו".

הסטנדאפיסטית המצליחה והמפורסמת רויטל ויטלזון יעקבס ניצלה את ימי החג והבידוד המרובים להרכבת פאזל שהכיל 1,500 חלקים. והיא סיימה את המשימה בהצלחה!גם הסטנדאפיסטית הדתייה יונה קפאח, שנוהגת לפרסם סרטונים ויראלים, אימצה את התחביב של ויטלזון יעקבס, והעבירה את זמנה בחיפוש חלקי פאזל

https://www.facebook.com/revitelzon/posts/10157991861504693

כתב החינוך והחברה אוריה אלקיים חשף בפוסט קורע לב, כי יחגוג לבד את ליל הסדר, למרות בקשותיו של אביו לחזור הביתה. "זה יהיה הליל סדר הכי עצוב אי פעם, אבל נדע לפחות שהצלנו את ההורים שלנו", אמר בטוויטר.

אנשי התקשורת והעיתונאים סיון רהב וידידיה מאיר סיימו את שליחותם בארצות הברית בשל הקורונה ושבו לישראל לחגוג את הפסח יחד עם ילדיהם בבידוד.

הקופירייטר הדתי, חזקוש ישורון, שמתגורר בתל אביב, חלה בקורונה יחד עם כל בני משפחתו. באישור הרופא ומשרד הבריאות הם חגגו יחד את ליל הסדר בביתם המבודד. ישורון מספר כי בני המשפחה נמצאים במצב טוב.

מקווים שאיפה שאתם נמצאים בחג, גם אם נאלצתם לעבור את ליל הסדר לבד, שאתם שומרים על מורל גבוה ומצב רוח טוב. שיהיה לכם חג שמח