ברוך דיין האמת: יצחק שטיגליץ, לשעבר מזכ"ל בני עקיבא העולמי, הלך לעולמו

מי שהיה מזכ"ל בני עקיבא העולמית ומנהל מחלקה בהסתדרות הציונית, הלך לעולמו בגיל 69, לאחר מאבק ממושך במחלה. בשנה שעברה זכה לתרומת כליה

חדשות כיפה יהונתן קליין, חדשות כיפה 25/03/20 10:44 כט באדר התשפ

ברוך דיין האמת: יצחק שטיגליץ, לשעבר מזכ"ל בני עקיבא העולמי, הלך לעולמו
בני עקיבא. אילוסטרציה, צילום: פלאש 90

ברוך דיין אמת.הבוקר (ב') הלך לעולמו יצחק שטיגליץ ז"ל. שטיגליץ היה מזכ"ל תנועת בני עקיבא העולמית, שימש כמנהל מחלקה בהסתדרות הציונית העולמית. וכן שימש שופט בחידון התנ"ך העולמי במשך שנים רבות.

הלוויתו תתקיים בשעה 15:00 בהר המנוחות בירושלים, בהשתתפות עשרה בני אדם בלבד, בשל הנחיות משרד הבריאות. שטיגליץ נאבק במשך שנים רבות במחלה ועבר טיפולי דיאליזה. בשנה שעברה זכה לתרומת כליה, במסגרת ארגון 'מתנת חיים'.

מבני עקיבא העולמית נמסר: "תנועת בני עקיבא העולמית מרכינה ראשה עם לכתו של יצחק שטיגליץ , מזכ"ל התנועה לשעבר".

מיד עם היוודע דבר פטירתו של שטיגליץ כתב מזכ"ל בני עקיבא העולמית הנוכחי, רועי אביקסיס: "יצחק, איש תורה ועבודה בכל רמ"ח אבריו, הוביל את התנועה בין השנים 1991-1998. לפני כן שימש כשליח התנועה המרכזי לאירופה וכשליח התנועה בשוויץ.
יצחק פעל מתוך אמונה יוקדת בתפקידה של התנועה בעולם ובחינוך צעיריה לחיי תורה ועבודה ועידוד העליה לישראל. גם לאחר סיום תפקידו כמזכ"ל בני עקיבא , הוא המשיך במלא הכח לתרום לתנועה, להיות מעורב ולהיות חלק משמעותי בכיוונונה האידאולוגי של התנועה.
יצחק "חי" את התנועה. תמיד -סיפורים תנועתיים קטנים שאסף עם השנים הרטיטו את ליבו וגרמו לו התרגשות שהייתה נראית לעין והדביקה את הסובבים אותו.

"יצחק יילך לדרכו האחרונה עם קומץ אנשים סביבו אבל אלפי אלפי חניכי ובוגרי בני עקיבא העולמית מלווים אותו היום מרחוק
חבל על דאבדין- תהי נשמתו צרורה בצרור החיים".