אחרי שהנחתה הפגנה נגד נתניהו: לוסי אהריש פוטרה מהתאגיד

המגישה, שהנחתה את ההפגנה הוירטואלית נגד "הפגיעה בדמוקרטיה" של ראש הממשלה, קיבלה הודעה שלא תגיש יותר את התכנית 'סוכן תרבות' בתאגיד 'כאן', שם אמרו בתגובה: "אין קשר"

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/03/20 12:31 כו באדר התשפ

אחרי שהנחתה הפגנה נגד נתניהו: לוסי אהריש פוטרה מהתאגיד
לוסי אהריש, צילום: הדס פרוש-פלאש 90

לוסי אהריש לא תגיש יותר את התכנית 'סוכן תרבות', לצידו של קובי מידן, המשודרת ב'כאן 11', כך דווח ב'וואלה'. אהריש קיבלה הבוקר את ההודעה על כך, יום לאחר שהנחתה את ההפגנה הוירטואלית של ארגון 'דרכנו' נגד נתניהו, בה השתתפו, לדברי המארגנים, למעלה מחצי מיליון איש.

גורם בסביבתה של אהריש אמר ל'וואלה' כי "הבוקר לוסי קיבלה טלפון שהודיע לה שבתאגיד ראו בצורה חמורה את השתתפותה בהפגנה של ארגון 'דרכנו', שכן עובד בתאגיד אינו יכול להשתתף בהפגנה ועל כן לא תוכל להמשיך בהנחיית התכנית לצד קובי מידן. נראה שזה המחיר שמשלמים כשאתה מדבר על אחדות".

אהריש עצמה כתבה הבוקר בעמוד הפייסבוק שלה: "שבוע טוב ובריא לכולם. אני כבר לא אהיה איתכם היום ב'סוכן תרבות' אבל אני רוצה להגיד תודה למשפחת 'קסטינה הפקות' המדהימה והאהובה, שהגשימו לי חלום קטן לשבת לצד קובי מידן הנדיר במשך שבוע. אלה ימים לא פשוטים. ומי שאוהב את המדינה הזאת והיא יקרה לו לא יכול לשבת מהצד. אף פעם לא ידעתי לשבת מהצד, גם אם זה עולה לי בכסף ופרנסה".

מתאגיד השידור הצבורי 'כאן', נמסר בתגובה: "בצל משבר הקורונה, משתנה לוח השידורים והציוותים בתאגיד. התכנית בהגשתם של גאולה אבן סער וירון ברובינסקי בוטלה וגאולה, שהינה עובדת תאגיד, תגיש עם קובי מידן במקום לוסי אהריש. אין קשר להשתתפותה של אהריש באירועים שאינם קשורים לתאגיד".