בחירות מועד ג': מי חשף את הפתק בקלפי ומי נאלץ לצאת לקלפי המבודדת?

הבחירות השלישיות יצאו לדרך, ואנחנו עקבנו אחרי כל ההתרחשויות של היום - אז מי העיתונאית שטסה במיוחד לארץ ללא מסיכה ומי המגישה שחיכתה עם מסיכה לקלפי המבודדת? כל הפרטים בפנים

חדשות כיפה נעמה כהן, חדשות כיפה 02/03/20 19:17 ו באדר התשפ

בחירות מועד ג': מי חשף את הפתק בקלפי ומי נאלץ לצאת לקלפי המבודדת?
עדן הראל ועודד מנשה, צילום: צילום:אסנת רום, יח"צ

אז אחרי שעמדתם בתור לקלפי (בפעם השלישית בתוך פחות משנה!) ומימשתם את זכותכם הדמוקרטית, הנה מה שהאנשים המוכרים במגזר הדתי והחרדי החליטו לבחור ולעשות ביום החופש שלהם.

יונתן דובוב, פעיל הבית היהודי שגם היה מועמד ברשימה, ומנהל הגולה, הצביע לימינה וגם השתתף במדגם של תאגיד השידור הישראלי.

/>
גם העיתונאית אמילי עמרוסי פרסמה בפייסבוק למי היא מצביעה - "ימינה". 

עקיבא וענהאל שמואלי, וקארין ואריאל קליינברג, שמוכרים לנו מהמירוץ למיליון פרסמו סטוריז מתוך הקלפיות בהם הצביעו, ולאחר מכן יצאו לטייל. הם לא חשפו בפני הגולשים את הבחירה שלהם. גם העיתונאית סיון רהב מאיר טסה מארצות הברית במיוחד לישראל על מנת לממש את זכותה הדמוקרטית, וסיפרה בחדשות 12 כי נאלצה לטוס ללא מסיכה, מכיוון שלא הצליחה למצוא אחת בחנויות. 

הזמרת יובל דיין פרסמה כי בערב הבחירות, עדן הראל תעביר שיעור תורה, לנשים תושבות רמת גן. בהמשך הראל פרסמה כי היא תצא גם להצביע. אשת הטלוויזיה והמגישה קורין גדעון, שלאחרונה נמצאת בתהליכי התקרבות לדת, נמצאת בבידוד מאז שחזרה בסוף השבוע באיטליה בגלל התפרצות הקורונה, ויצאה להצביע בקלפי המיועדת לתושבים המבודדים. היא תיארה שם תורים ארוכים מאוד, ורק לאחר כשעתיים של המתנה היא מימשה את זכות ההצבעה שלה.

ובגזרה החרדית: העיתונאית החרדית דנה ורון, פרסמה כי היא מצביעה עבור "יהדות התורה", ושדרן הרדיו מנחם טוקר פרסם כי הוא מצביע ל"ש"ס". גם בפעם הזו, כמו בבחירות הקודמות, הזמר ישי לפידות מפספס את ההצבעה בגלל סיבוב הופעות בחו"ל. כוכב הרשת מלך זילברשלג הראה לעוקבים שלו שהוא מסתובב בבני ברק ביום הבחירות, ועדכן שהצביע יהדות התורה.

אנחנו רק מקווים שמימשתם את הזכות שלכם, נהינתם מהחופש, והכי חשוב - תהיו בריאים!

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן