עידן עמדי הודיע כי לא יצביע בבחירות הקרובות "ימין-שמאל, לא רלוונטי באמת"

הזמר המפורסם הגיע לראיון, לרגל שירו החדש "מפה לשם". במהלך השיחה חשף כי הוא לא הצביע בבחירות הקודמות ושהוא אינו מתכוון לגשת לקלפי גם בעוד 18 יום. "קיבלתי הרבה ביקורת על זה, אבל החלטתי שאני אומר את האמת"

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/02/20 18:11 יח בשבט התשפ

עידן עמדי הודיע כי לא יצביע בבחירות הקרובות "ימין-שמאל, לא רלוונטי באמת"
צילום: אוהד רומנו

הזמר המפורסם עידן עמדי התראיין הבוקר (ה') בגלי צה"ל ודיבר על השיר החדש שלו "מפה לשם", שלא בטוח אם זה שיר אהבה או מחאה. הקליפ שמלווה את השיר, נבנה במהלך השנתיים האחרונות חתיכה חתיכה והוא פסיפס של האנשים ברגעי השמחה והעצב שלהם בחברה הישראלית עליה עמדי מדבר בשיר. בשל כך התבקש שהראיון ילך גם לכיוון הפוליטי.

בראיון סיפר שהוא מתעדכן פוליטית עקב הקשר שלו עם משפחת גולדין. עמדי שנחשב לאחד האומנים שתמיד פותח בגלוי את דעותיו הפוליטיות הימניות, הודה בראיון כי הוא לא הצביע בבחירות הקודמות ושהוא לא יצביע גם בבאות. "בבחירות האחרונות לא הצבעתי, קיבלתי הרבה ביקורת על זה, אבל החלטתי שאני אומר את האמת. אני חושב שאני לא אצביע גם הפעם, לצערי".

עמדי הבהיר כי אין מדובר במעשה מחאתי, כי אם מצב עגום שבו הוא לא מוצא אף פוליטיקאי שהוא סומך עליו ומאמין בו. בעבר הצביע למשה כחלון אך לאחר שעזב את המערכת הפוליטית מודה עמדי שהוא נשאר ללא נציג שיצביע לו.