סניף בני עקיבא חדש בירושלים

בשכונת בקעה בבירה נחנך סניף חדש של בני עקיבא, במעמד ראש העיר ליאון, הרב אריה שטרן ומכובדים נוספים. חגית משה: "חניכי בני עקיבא הם דוגמא למופת, מסירות וערכיות. בטוחה כי הסניף הזה יהיה מגדלור לכל העיר"

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/02/20 12:07 י בשבט התשפ

סניף בני עקיבא חדש בירושלים
חנוכת הסניף החדש בבקעה, צילום: ג'קי לוי

בטקס שהתקיים אמש (ג') במעמד רבה הראשי של ירושלים, הרב אריה שטרן, ראש העיר ירושלים, משה ליאון, מנהל אגף הקצאות במפעל הפיס, מר קובי בנבניסטי, סגנית ראש העיר, חגית משה, מחזיק תיק תנועות נוער, יונתן יוסף, חניכי הסניף והוריהם, נחנך סניף בני עקיבא החדש בשכונה.

לאחר השקעה מאומצת של עיריית ירושלים ומפעל הפיס, בעלות של כ- 4 מיליון ש"ח נבנה סניף חדש לתנועת הנוער בני עקיבאחניכי תנועות הנוער של היום הם העתיד של מחר, העתיד של כולנו, הירושלמים והחשיבות של תנועות הנוער בעיצוב דמותם של הנערים היא חשובה מאין כמותה.

כזכור, זהו אינו הסניף הראשון אותו חונכים השנה בירושלים, וכבר היום ישנם עוד חמישה סניפים נוספים בבינוי ברחבי העיר, לאחר שעיריית ירושלים שמה לה למטרה לחזק את כל תנועות הנוער בעיר בשנים הקרובות, ובעזרת מפעל הפיס.

משה ליאון, חגית משה ויונתן יוסף עם נציגי מפעל הפיס באירוע

משה ליאון, חגית משה ויונתן יוסף עם נציגי מפעל הפיס באירועצילום: ג'קי לוי

ראש העיר ירושלים, מר משה ליאון: "זהו יום חג עבורכם חניכים והורים יקרים, אני שמח שאנו כאן כולנו היום זוכים לחנוך את הבית החדש, הנוסף, שלכם בשכונה. אני מאחל לכם שתגדלו להאדיר את תפארתה של ירושלים בדיוק כמו הוריכם. יישר כח".

סגנית ראש העיר, חגית משה, אמרה כי "בירושלים יש מקום לכולם. עיריית ירושלים דואגת לחינוך של כל תושביה ובניהם גם החינוך הבלתי פורמלי.
חנוכת סניף בני עקיבא נעשתה כחלק מהעבודה יסודית כדי לתת מענה לכל סוגי האוכלוסיות בבירה.
חניכי בני עקיבא הם דוגמא למופת מסירות וערכיות. אני  בטוחה כי הסניף הזה יהיה עוד מגדלור לכל העיר. עלה נעלה!".

משה ליאון עם החניכים

משה ליאון עם החניכיםצילום: ג'קי לוי

מחזיק תיק תנועות נוער, יונתן יוסף, אמר: "שמח להוביל כמחזיק תיק תנועות נוער השקעה בסניפי תנועות הנוער בכל העיר ובפרט בסניף בני עקיבא בשכונת בקעה ממנו יצאו טובי בניה של ירושלים".

מנהל אגף הקצאות במפעל הפיס, קובי בנבניסטי, אמר באירוע: "מועדון הפיס לנוער החדש בשכונה יהווה עוגן עבור כלל האוכלוסיות ויפעל גם למען רווחתם של האזרחים הוותיקים בשכונה, למען נוער בסיכון ואנשים עם מוגבלויות. מפעל הפיס השקיע משאבים רבים בפרויקט על מנת לייצר מועדון גדול ורב תכליתי הכולל 5 חדרי הפעלה לרווחת המשתמשים בו. אני מודה לראש עיריית ירושלים, מר משה ליאון, על שיתוף הפעולה ההדוק עם מפעל הפיס. יחד, נמשיך להשקיע משאבים רבים בעיר לטובת הרשות המקומית ותושביה".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן