נכדה חדשה למשפחת שנרב: "הניצחון שלנו על המחבלים"

המשפחה שאיבדה את בתה רנה בפיגוע באוגוסט אשתקד, בירכה על לידתה של נכדה חדשה. "אנחנו מתפללים שאמונה רנה תזכה ללמוד ממידותיה של דודתה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/02/20 13:05 ח בשבט התשפ

נכדה חדשה למשפחת שנרב: "הניצחון שלנו על המחבלים"
רנה שנרב הי"ד. מלאת שמחה ואמונה, צילום: באדיבות המשפחה

קצת נחת למשפחת שנרב: לאחר שאיבדו את ביתם רנה בפיגוע, משפחת שנרב מברכת על נכד חדש שהגיח לאוויר העולם. "הניצחון שלנו על המחבלים" אמרו לאחר הלידה. הנכדה החדשה תיקרא על שם דודתה - אמונה רנה.  "רנה היתה מלאת אמונה, שמחה, אהבה, חסד ותפילה - אנחנו מתפללים שאמונה רנה תזכה ללמוד מידותיה

כזכור, משפחת שנרב איבדה את הבת רנה ז"ל בפיגוע שהתרחש במעיין דני, סמוך לדולב בחודש אוגוסט אשתקד, רנה נרצחה בהיותה בת 17 בלבד, מהשלכת מטען לעברה ולעבר בני משפחתה. אביה, איתן בן ה-46 ואחיה דביר בן ה-18 פונו במצב קשה לבית החולים, אך החלימו מפצעיהם והשתקמו. 

"סבתא שלנו שניצלה מאוושויץ נהגה לומר על כל לידת ילד, נכד או נין שזהו הניצחון שלה על הנאצים", אמרו בני המשפחה. "גם אנחנו רואים בזה ניצחון על המחבלים הארורים שמנסים לגדוע את המשכו של עם ישראל. לעומת המחבלים הרוצים רק לגדוע חיים, אנו מקדשים את החיים ומוסיפים חיים חדשים".

"התינוקת נקראה אמונה - כדי לבטא את האמונה הגדולה שלנו ושל משפחותינו בבורא עולם. גם במצבים קשים ובמשברים וגם בשמחות הרבות בעזרת השם. ורנה - על שם ביתנו ואחותנו השם יקום דמה, שפירוש שמה הוא תפילה מתוך שמחה", אמרו במשפחה, "רנה הייתה מלאת אמונה, שמחה, אהבה, חסד ותפילה. ואנחנו מתפללים שאמונה רנה בעזרת השם תזכה ללמוד ממידותיה של רנה שהיו כל כך מיוחדות".