הכנסת ספר תורה וחנוכת ישיבת מצפה רחובות

ברחובות חגגו הכנסת ספר תורה וחנוכת ישיבת מצפה רחובות, הישיבה פועלת כחלק ממוסדות הגרעין התורני אורות חנן הפועל בשכונה. באירוע השתתפו וברכו הרב הראשי לישראל הרב דוד לאו, שר החינוך הרב רפי פרץ ועוד אישי ציבור רבים

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/01/20 22:05 יא בטבת התשפ

הכנסת ספר תורה וחנוכת ישיבת מצפה רחובות
צילום: ישיבת מצפה רחובות

היום (ד') התקיים אירוע שלהכנסת ספר תורה וחנוכת ישיבת מצפה רחובות. ישיבת מצפה רחובות הוקמה השנה ביוזמת חבר המועצה אמיתי כהן יחד עם ישיבת "מצפה יריחו" בראשות הרב שבתי סבתו שליט"א והיא מונה כ50 תלמידים בכיתה ט'. הישיבה פועלת כחלק ממוסדות הגרעין התורני אורות חנן הפועל בשכונה

צילום: ישיבת מצפה רחובות

נשיא הישיבה וראש ישיבת מצפה יריחו הרב שבתי סבתו נשא דברים נרגשים: "זו בשורה גדולה לעיר רחובות, שתביא אור של ברכה ואהבה, וזהו מימוש של עומק החזון שלנו - לקחת אחריות ולהשקיע במשימות קודש חלוציות"

צילום: ישיבת מצפה רחובות

באירוע השתתפו: הרב הראשי לישראל הרב דוד לאו, נשיא הישיבה וראש מוסדות ישיבת מצפה יריחו הרב שבתי סבתו, שר החינוך הרב רפי פרץ, השר לשעבר אורי אריאל, ראש העיר רחובות רחמים מלול, חבר מועצת העיר אמיתי כהן, חבר הכנסת מוטי יוגב ואישי ציבור נוספים. 

הרב סבתו העביר בדבריו מסר גם לשרי הציונות הדתית: " אנו מצפים מכם למצוא את הדרך ולהגיע לאחדות על מנת שנוכל להצביע למפלגה אחת בצד הימני "

צילום: ישיבת מצפה רחובות

הרב הראשי לישראל הרה"ג הרב לאו: "כאן תקבלו את הדרכים לחזור על תלמודכם, להתחיל ולסיים מסכתות וספרים רבים, לא רק פעם בשבע וחצי שנים, אלא תחיו את הש"ס כמו שהרב שבתי סבתו ייסד"

צילום: ישיבת מצפה רחובות

שר החינוך הרב רפי פרץ: "יום חג. הרב שבתי כשהתחיל עם החלום שלו מתי מעט היו מסביבו אבל זו דרכו של חלום מתי מעט ולאט לאט זה צובר"

את הערב הנחה עו"ד רונאל ביבי- מנכ"ל הישיבה.