נעה קירל נכנסת לעסקים

הזמרת הצעירה משיקה אפליקציית רשת חדשה המתמקדת באופנה, בה היא שותפה עסקית: "היה לי חלק מאוד עיקרי בעיצוב, בתוכן, איך שהדברים ייראו, איך מכניסים את הכל. אני לא סתם שמה את השם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/01/20 10:56 יא בטבת התשפ

נעה קירל נכנסת לעסקים
נעה קירל, צילום: ויקיפדיה, דניאל אלסטר-cc-by-sa

נעה קירל נכנסת לעסקים. הזמרת הצעירה, בת ה-18 בלבד, שהפכה בשנים האחרונות לכוכבת וללהיט ענק בקרב הנוער והילדים בישראל, נכנסת לשותפות באפליקציה חברתית חדשה בנושא אופנה, שנקראת 'ווישיק'.

קירל סיפרה לתכניתו של גיא פינס בערוץ 12: "זה משהו שאני באמת מחוברת אלי. הציעו לי להשתתף בהרבה אפליקציות ומיזמים כאלה ואחרים ושום דבר לא דיבר אליי. זה באמת מדבר אליי". על האפליקציה סיפרה קירל: "זאת אפליקציה אש, אין בה אנלייק או משהו שלילי". כל אחד יכול להעלות את הדילמות והבחירות שלו, איזה עגיל יותר יפה או איזה נעליים לקנות. וככה אפשר לקבל עזרה מכל החברים. אם למשל הרוב בחרו את השמלה הצהובה ואני לובשת אותה, זה חוסך את הביקורת השלילית". 

קירל שותפה בפחות מעשרה אחוזים במיזם, אבל מסבירה כי היא לא רק נותנת את השם אלא מושקעת בעצמה בסטארט-אפ החדש: "לא נפתח את החוזה עכשיו, אבל אני כן מעורבת בעסקים. היה לי חלק מאוד עיקרי בעיצוב, בתוכן, איך שהדברים ייראו, איך מכניסים את הכל. אני לא סתם שמה את השם, מסיימת את הפרסומת והולכת. זה לא ככה אצלי בשום דבר".