צפו: נשיא המדינה מנגן על לופר עם נטע ברזילי

במסגרת בת ובר המצווה של ילדי ארגון נפגעי פעולות האיבה, הופיעה זוכת אירוויוזיון 2018 נטע ברזילי. במהלך ההופעה הזמינה הזמרת את נשיא המדינה להצטרף אליה, ריבלין "היה כיף"

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/12/19 20:43 כא בכסלו התשפ

צפו: נשיא המדינה מנגן על לופר עם נטע ברזילי
ריבלין, ברזילי והלופר, צילום: צילום מסך

הערב (ה') התארחו בבית הנשיא כ-650 בנות ובני מצווה מארגון נפגעי פעולות האיבה. נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין אירח אותם וחגג איתם באירוע חגיגי. במהלך הייתה הופעה של הזמרת נטע ברזילי, שזכתה באירוויוזיון 2018,  באמצע ההופעה הזמינה לבמה את ריבלין לשיר ולנגן עמה.

האירוע, שמתקיים כל שנה בבית הנשיא, השנה הנחתה הערב השחקנית והזמרת אסתר רדה. את נאום הילדים החוגגים נשא עמנואל פישר, אח של אדווה פישר ז"ל שנרצחה בפיגוע התאבדות הבצומת גהה בשנת 2003. "כולנו ילדים בוגרים אבל בגרותנו התחילה הרבה לפני גיל מצוות", סיפר אחיה. "מהתמונות והסיפורים אני לומד להכיר את אדווה, את האור שהביאה הביתה. אני מאמין שהיא גאה בי מלמעלה"

רבלין בנאומו: "ביום המרגש הזה עם ישראל נושא אליכם את מבטו. כולם דואגים לכם ורוצים בהצלחתכם ובאושרכם. הדבקות שלכם בחיים, הכוח להמשיך לגדול, להתפתח, להתבגר, למרות הקשיים, למרות הכאב, מחזקים את כולנ"ו.

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן