מלך זילברשלג חושף: "הוטרדתי מינית"

איש הניו-מדיה של 'כאן' חשף בטוויטר כי הוטרד מינית על ידי אדם אותו פגש לראשונה, המציג עצמו כמנהל בית ספר: "זה היה מהרגעים הכי נוראיים שחוויתי בחיי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/12/19 18:05 ג בכסלו התשפ

מלך זילברשלג חושף: "הוטרדתי מינית"
מלך זילברשלג, צילום: צילום מסך - כאן דיגיטל

אושיית הרשת ואיש הניו מדיה של 'כאן', מלך זילברשלג, חשף באומץ בטוויטר כי הוטרד מינית על ידי אדם אותו הכיר מהפייסבוק ופגש לראשונה. אותו אדם, לדברי זילברשלג, מציג עצמו כמנהל בית ספר. 

בסדרת ציוצים קצרה בחשבון הטוויטר שלו חשף זילברשלג (23), את הסיפור: "הוטרדתי היום מינית ע"י אדם די מבוגר, שנמנה על חבריי בפייסבוק ולטענתו מנהל בית ספר", כתב. "תקופה ארוכה של כמה שנים שהוא התנהג כמו מעריצה חמודה, אבל התעלמתי וזה בעיקר הצחיק אותי. היום באיזו סיטואציה מוזרה להחריד נפגשנו, וזה היה מהרגעים הכי נוראיים שחוויתי בחיי".

זילברשלג כתב לעוקביו כי "אין לי מה להוסיף, סתם פורק פה, ומנסה להבין אם הוא באמת מנהל בית ספר. אם באמת הוטרדתי או שזה רק היה בראש שלי ושל חבר שהיה איתי".

על המקרה עצמו סיפר: "את רוב הסיטואציה הוא תיעד בעוד ועוד סלפי + כמה קטעי וידאו ביזאריים לחלוטין. די בטוח שיש אצלו בפלאפון וידאו שלו מחבק אותי מאחור וחצי חונק אותי כשהסצנה פשוט לא ברורה בשום צורה".

"די קפאתי במשך רבע שעה מהגיהנום וברחתי למסך המנחם של הסמארטפון שלי. פשוט לא ידעתי מה לעשות או לחשוב. חבר שלי כל הזמן סימן לי שחייבים ללכת ואני מלמלתי כמו איזה בן ערובה שאני רוצה קפה ואיפה אפשר לקנות באזור. השיט הזה נגמר רק כשדרכתי לו על הרגל וקרעתי לו את היד ממני. מצב שגם זה צולם".