הקמפיין של 'אמונה' - "מהלך דיגיטלי מבריק"

אתר הפרסום 'אייס' דירג את קמפיין הרשת של תנועת אמונה, שנשא את הכותרת "die לאלימות", לרגל יום המאבק באלימות נגד נשים, כ"אחד המהלכים הדיגיטלים המבריקים". ליאורה מינקה: "השינוי תמיד מתחיל במודעות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/11/19 20:43 כז בחשון התשפ

הקמפיין של 'אמונה' - "מהלך דיגיטלי מבריק"
הקמפיין של 'אמונה', צילום: ללא

קמפיין הרשת של 'אמונה - תנועת האישה הדתית', תחת הכותרת 'die לאלימות', דורג כאחד המהלכים הדיגיטלים המבריקים ביום הבינלאומי נגד אלימות נשים. במסגרת הקמפיין שינו את תמונות הפרופיל גולשים רבים תחת המסר die לאלימות

אתר הפרסום והשיווק 'אייס' דירג את הקמפיין של 'אמונה', בתוך המהלכים המובילים ברשת שציינו את המאבק באלימות הנשים. 

יו"ר אמונה ליאורה מינקה אמרה: "כל דרך לעורר מודעות לנושא המאבק באלימות כלפי נשים היא חשובה, ולכן , ובוודאי בעידן השימוש במדיה הדיגיטלית, נכון להשתמש בכל הכלים העומדים לרשותנו על מנת למשוך את תשומת הלב של האזרחים ובעיקר הצעירים שבהם. השינוי תמיד מתחיל במודעות וזו המטרה העיקרית של הקמפיין הזה. מכאן הדרך עוד ארוכה ונמשיך לעסוק בכך באמונה".  

חגי אורן ממשרד הפרסום אשדיר העומד מאחורי המהלך : אנחנו  גאים ללוות את תנועת אמונה הפועלת רבות בתחום ובעיקר במאבק באלימת הנשים בכלל ובמגזר הדתי בפרט.