ישי לפידות ליובל דיין: "הנח לנו ולך לחפש את חייך"

הסערה שחולל הראיון המשותף של בני הזוג לשעבר נועה ויובל דיין- עוד נותנת את אותותיה. הזמר החרדי, ישי לפידות תוקף את דיין הבעל על שבחר ללכלך, לדבריו, על מגזר שלם

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/10/19 17:51 כח בתשרי התשפ

ישי לפידות ליובל דיין: "הנח לנו ולך לחפש את חייך"
יובל דיין, צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

בסוף השבוע האחרון התפרסמה בידיעות אחרונות ראיון משותף לסופרת ובעלת התשובה, נועה ירון דיין, ובעלה לשעבר יובל דיין, שהתגרש ממנה וחזר בשאלה. בראיון זה סיפר יובל על הקושי שחווה במסגרת חייו במגזר החרדי שלטענתו לא קיבל אותו, ולפיו סובל מלא מעוט רעות חולות.

הראיון, כצפוי עורר תגובות רבות, ועכשיו גם הזמר החרדי, ישי לפידות בחר להגיב לדבריו של דיין, וכך כתב:

"יובל יקירי, בוא נעשה סדר:
חצי מחייך היית חילוני. חצי שני בחרת להיות דוס מסוג מאד מסוים.  סבבה.                                     כרגע בחרת ב"המשך החיפוש", בפרידה אישית וזוגיות צעירה וחדשה, וגם זה סבבה לגמרי. 
אבל היי, כל "האושר" הזה לא נותן לך שום לגיטימציה ללכלך ולהכפיש. ודאי לא על ציבור חיובי ולגיטימי שאצל רבים בארץ הזו אתה היית ממייצגיו.

ברור שיש עוולת ובעיות בציבור החרדי ובקרב בעלי התשובה. כמו בכל ציבור. אבל לחילוני המצוי, הבטוח כעת שהוא מכיר היטב את "הדוס השקרן ותאב הכסף והכבוד", ואת סיפורי האימה על "גילוי עריות משפחתי בכל רחוב חרדי" [מצטט אותך בשלל הראיונות] זה כבר לא ישנה.                                                                                           

הכללת, טינפת והכפשת ציבור שלם. חלקם חבריך לדרך, חלקו האחר כיבד אותך ושתק גם בזמנים שדרכך הרוחנית הייתה נראית קצת מעוותת בעיניו [אולי הם צדקו]    
ואם יש דבר אחד בזוי, לא פייר ולא כן בהתנהלות שלך בשנתיים האחרונות - זה בעיקר זה.

יובל, אתה הרי יודע את האמת. אף אחד לא כועס על ה"חיפוש" שלך, לא עניינינו עזיבת המשפחה, ודאי לא בת זוג הצעירה. אבל דחילק, להצדיק הכל ע"י לכלוך וביזוי אחרים - זה טריק ישן ומלוכלך שכולנו מכירים כבר כמה אלפי שנים.

הנח לנו יובל ולך חפש את חייך. בשקט אם אפשר".
 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן