אלון דוידי מונה לסגן יו"ר מרכז השלטון המקומי

הנהלת מרכז השלטון המקומי בראשות היו"ר, חיים ביבס, מינתה את ראש עיריית שדרות, אלון דוידי, לתפקיד סגן יו"ר המרכז. בנוסף לתפקיד ישמש דוידי כיו"ר ועדת יוזמה, היערכות וניהול משברים במרכז השלטון המקומי

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/09/19 09:31 כו באלול התשעט

אלון דוידי מונה לסגן יו"ר מרכז השלטון המקומי
אלון דוידי, צילום: ראובן קפוצ'ינסקי

אלון דוידי, ראש עיריית שדרות מונה לתפקיד סגנו של יו"ר מרכז השלטון המקומי, חיים ביבס. המינוי התקיים ביום חמישי שעבר באירוע הרמת כוסית לראש השנה תש"ף. מינוי זה של דוידי מצטרף להיותו חבר הנהלת הסוכנות היהודית, חבר הוועד המנהל במכללה האקדמית ספיר וכן יו"ר אשכול נגב מערבי, הכולל בתוכו 10 רשויות מקומיות.

 דוידי הכריז כי בכוונתו לפעול יחד עם היו"ר חיים ביבס, וחברי ההנהלה למען הערים והיישובים באזורי הפריפריה, על-מנת שלא ייפגעו מהדירוג הסוציואקונומי שמתפרסם על-ידי הלמ"ס מידי שנה.

יו"ר המרכז, חיים ביבס: "אני מברך את ידידי אלון דוידי, ראש עיריית שדרות, שימשיך לתרום לשלטון המקומי כולו ולתושבי שדרות כעת גם כסגן יו"ר מרכז השלטון המקומי".

אלון דוידי: "כבוד הוא לי שהנהלת מרכז השלטון המקומי, בראשותו של חיים ביבס, בחרה בי לתפקיד סגן היו"ר. הכבוד הוא גם של תושבי שדרות, שנתנו בי לפני שנה בפעם השנייה את אמונם להמשיך לפתח את העיר ולפעול למענם בכל הרבדים ובכל המקומות בהם אני נמצא. אמשיך להשקיע לילות כימים למען תושבי שדרות היקרים בפרט ותושבי עוטף עזה והנגב המערבי בכלל".