ראשי ההתיישבות עם אלוף הפיקוד: "קשורים בחבל טבור אחד"

אלוף פיקוד המרכז, מפקדים בגזרות יו"ש בצה"ל, במשטרה ובמנהל האזרחי, ערכו טקס הרמת כוסית לשנה החדשה עם ראשי המועצות ובכירים בהתיישבות ביהודה ושומרון

חדשות כיפה יהונתן קליין, חדשות כיפה 25/09/19 17:34 כה באלול התשעט

ראשי ההתיישבות עם אלוף הפיקוד: "קשורים בחבל טבור אחד"
ראשי המועצות ביהודה ושומרון עם אלוף הפיקוד, צילום: דובר צה"ל

היום (ד'), התקיימה הרמת כוסית חגיגית של ראשי המועצות בהתיישבות ביהודה ושומרון וראשי ההתיישבות, יחד עם מפקד פיקוד מרכז, אלוף נדב פדן, מפקדי האוגדות והחטיבות של צה"ל באזור יו"ש, מפקדים בכירים מהמנהל האזרחי, מחוז ש"י ומחוז ירושלים של משטרת ישראל ומג"ב, לרגל ראש השנה התש"פ. מהמפגש נעדר ראש מועצת בנימין, ישראל גנץ, השוהה בחו"ל.
 
מפקד פיקוד מרכז, אלוף נדב פדן, אמר בטקס: "אני רוצה להודות בשם כל מפקדי וחיילי פיקוד מרכז, לראשי ההתיישבות וכלל גורמי הביטחון: שב"כ, משטרה והמנהל האזרחי, על פועלכם ותרומתכם כל עת. אתם מהווים חלק בלתי נפרד בשמירה על מרקם החיים ואיכות החיים באיו"ש ובבקעה. אנו רואים במפגש זה הזדמנות חשובה לאחל לכולכם שנה טובה ומתוקה, ולהבטיח שגם בשנה הבאה, כמו בשנים קודמות, נמשיך לפעול לביטחון תושבי הגזרה וסיכול הטרור מדי יום ולילה".
 
יו"ר מועצת יש"ע, חננאל דורני, אמר במפגש: "שמענו היום ממפקד הפיקוד את תמונת המצב ואת סיכום השנה באזור. מדינת ישראל ובתוכה גם ההתיישבות יכולים לחיות כאן ולהתפתח בזכות מפקדים ערכיים ונחושים כמו בפיקוד מרכז, שפועלים ימים ולילות בגלוי ובסמוי. אני מאחל לחיילי צה"ל ומפקדיו שנה טובה ומבורכת".
 
ראש מועצה אזורית בקעת הירדן דוד אלחייני הצטרף לברכות ואמר: "אני מאחל לכולנו בשנה הזאת שתבוא עלינו לטובה, שכל אחד ישקיע את מלוא המאמצים בתחום עיסוקו – אנחנו בהתיישבות ואתם בביטחון. אבל שתמיד נהיה קשורים בחבל טבור אחד. בפרוש השנה החדשה, אבקש לברך את חיילי צה"ל ומפקדיו וכל כוחות הביטחון העומדים על המשמר, אשר מספקים לנו ביטחון גם ברגעים אלה, בברכת שנה טובה ומתוקה".