מינוי סרוג לתפקיד בכיר בעיריית י-ם

עו"ד אמרי בן עמי התמנה לתפקיד ראש מטה קשרי קרן - עירייה בקרן לירושלים. בן עמי יסיים את תפקידו כראש הסגל של ראש העיר, משה ליאון, ובוהיה אחראי להקמת לשכתו החדשה של ראש העיר, עם בחירתו לתפקיד.  

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/09/19 20:04 כד באלול התשעט

מינוי סרוג לתפקיד בכיר בעיריית י-ם
עו"ד בן עמי, צילום: קובי גדעון לע"מ

עורך הדין אמרי בן עמי נבחר  לתפקיד ניהול בכיר של ראש מטה קשרי קרן - עירייה, שבמסגרתו יהיה אמון, גם על הקשר האסטרטגי שבין קרן ירושלים לעירייה. לאחר שהקרן בחנה מספר מועמדים לתפקיד, החליטה לאייש לתפקיד את אמרי,  וקיבלה את הסכמתו וברכתו של ראש העיר. המינוי אושר בדירקטוריון הקרן.

בתפקידו הקודם, עו"ד בן עמי קיבל על עצמו לשמש כראש הסגל של רה"ע לזמן מוגבל ולמטרה אחת- הקמת לשכתו החדשה של ראש העיר הנכנס, משה ליאון. במסגרת תפקיד זה, שימש בן עמי גם כמשקיף בועד המנהל של קרן ירושלים, וכן בתאגידים העירוניים. לפני מספר שבועות פנה ראש הסגל לראש העיר וביקש את הסכמתו להמשיך לאתגר הציבורי הבא, לאחר שהיה ברור כי הלשכה מיוצבת ומסייעת כנדרש לראש העיר. ראש העיר, משה ליאון, נתן את ברכתו, הגם שהיה מעדיף שבן עמי ימשיך בתפקידו.

משה ליאון: "אני שמח על החלטת הקרן למנות את אמרי לשורותיה והענקתי לו את ברכת הדרך. אין לי ספק כי בתפקידו החדש  אמרי יתרום רבות לקרן ולירושלים, כפי שתרם ללשכת ראש העיר בשנה האחרונה."

עו"ד בן עמי: "אני נרגש לעבור לתפקיד בקרן ירושלים, ורואה בו הזדמנות גדולה להחזרת מקומה המשמעותי והמהותי של הקרן עבור העיר ירושלים."