הרב שמואל אליהו בכנס רבני קהילות: "אנחנו מתכנסים פה לחיזוק עם ישראל, אהבת התורה ויראת שמיים."

מאות אנשים בניהם, רבנים, חברי כנסת ורבים נוספים התכנסו לאירוע התרמה ענק של 'איגוד רבני קהילות'. נשיא האיגוד, הרב שמואל אליהו: "עלינו להמשיך לדאוג לאחים שלנו. גם לאלו שבתל אביב, שדרות, חיפה ובכל הארץ וגם לאלו שבניו יורק, דרום אמריקה וארצות נוספות.

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/09/19 09:17 כ באלול התשעט

הרב שמואל אליהו בכנס רבני קהילות: "אנחנו מתכנסים פה לחיזוק עם ישראל, אהבת התורה ויראת שמיים."
הרב שמואל אליהו, אתמול בכנס, צילום: יח"צ

אתמול (ה') התקיים כינוס התרמה ענק של איגוד רבני קהילות. באירוע השתתפו מאות איש בינהם: נשיא האיגוד ורבה של צפת הרב שמואל אליהו. ח"כ בצלאל סמוטריץ, ח"כ אופיר סופר, ח"כ מוטי יוגב, יו"ר הארגון הרב עמיחי אליהו, הרב שבתאי סבתו, רבנים ורבניות האיגוד ורבים נוספים.

מטרת האירוע הייתה פתיחה רשמית של קמפיין ההתרמה של איגוד רבני קהילות, המונה כיום כ-250 קהילות וכ- 500 רבנים ורבניות ברחבי הארץ, על מנת להגדיל ולרחיב את הפעילות, ולהכפיל את מספר הרבנים והקהילות בארץ ובעולם.

נשיא האיגוד ורבה של צפת,הרב שמואל אליהו אמר: "אנחנו מתכנסים פה לחיזוק עם ישראל, אהבת התורה ויראת שמיים.
כל הרבנים והרבניות פה הם שליחים של הקב"ה, של האבות הקדושים, של אלו שמסרו את נפשם על תורת ישראל. עלינו להמשיך לדאוג לאחים שלנו. גם לאלו שבתל אביב, שדרות, חיפה ובכל הארץ וגם לאלו שבניו יורק, דרום אמריקה, צרפת וארצות נוספות. עלינו להרחיב את הפעילות".

הרב אליהו גם סיפר שראש הסוכנות בוז'י הרצוג הגיע אליו וביקש ממנו לפרוץ את הפעילות של איגוד רבני קהילות לכל העולם להגיע לקהילות היהודיות  ולקחת אחריות על הקשר איתם ועם אלו שמתרחקים ומתבוללים.

יו"ר האיגוד, הרב עמיחי אליהו אמר: "אני גאה להיות בנקודת הזמן שבה אנחנו יכולים לחבר את הצמא למעיין, את כל מי שרוצה להיות חלק ולהתקרב ליהדות, למקור ולאמת. אני מודה לכל השותפים לעשיה הזו, למפעל הענק הזה, לרבנים ולרבניות שעובדים מסביב לשעון ומחוברים לשטח. עם הכח שלכם והשותפות נוכל להכפיל את פעילותינו, לגעת בכל נפש יהודית שצמאה למעיין האמת, למעיין התורה והיהדות".

השר בצלאל סמוטריץ אמר: "מה שאגיד לא יספיק להגיד את רחשי הלב שלי ושל המתכנסים כאן. כמה כח ואילו עוצמות מכונסים כאן באולם הזה. במקומות האלו אנו רואים את האמת והאמת סופה לנצח בנחישות, באהבה והרבה אמונה. 

אני חושב שבחדר הזה יושבת עכשיו התנועה הציונית המהווה חלק גדול במפעל הציוני והיא זו שתשלים את התהליך של תקומת העם בארצו".

לתרומה לאיגוד רבני הקהילות לחצו כאן

 

צילום: ראשית לפידות

 

 

צילום: ראשית לפידות