מבשבע למקור ראשון: העיתונאי הסרוג שמצא בית חדש

אחרי עשר שנים בעיתון בשבע, ככותב טור ובתפקידים נוספים, שלמה פיוטרקובסקי עובר למקור ראשון

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/09/19 12:02 יט באלול התשעט

מבשבע למקור ראשון: העיתונאי הסרוג שמצא בית חדש
שלמה פיוטרקובסקי. בהצלחה, צילום: ברוך גרינברג

עובר למקור ראשון. העיתונאי שלמה פיוטרקובסקי, ששימש בעשר השנים האחרונות בשלל תפקידי כתיבה ועריכה בעיתון בשבע, עובר למתחרים ממקור ראשון ונפרד בפוסט בפייסבוק. 

"לפני כמעט עשר שנים נתן לי עמנואל שילה עורך העיתון "בשבע" הזדמנות שלא כל אחד מקבל, מדור שבועי קבוע בעיתון, שנועד לעסוק בנושאי כלכלה, חברה והתנהלות כלכלית-משפחתית נכונה. המדור, שענה באותם ימים לשם תכל'ס, היה רק צעד ראשון בדרך הארוכה אותה צעדתי בעיתון, מעל דפיו וגם מאחורי הקלעים שלו, בתפקידים שונים. קשה להגזים במקום ש"בשבע" תפס בחיי בעשור הזה, ומה שהתחיל ככתיבת מדור בחלק האחורי של העיתון התפתח לחיבור עמוק עם מקום שהפך לי בית מקצועי וגם הרבה יותר מזה.

"עם השנים המדור הכלכלי הפך לפינה כלכלית, ואת מקומו תפס הטור הנוכחי, אני הצטרפתי למערכת כעורך חדשות ונשארתי שם כחבר צוות, זכיתי להתנסות גם בעוד סוגי כתיבה ועריכה, והיום הגיע הזמן לומר שלום".

פיוטרקובסקי, 38, תושב בית אל, הוא נכדו של הרב אברהם צוקרמן מכפר הרא"ה. הוא למד בישל"צ ולאחר מכן בישיבת קרית שמונה, ובשנת 2009 החל לעבוד בעיתון בשבע, בתחילה ככותב מדור כלכלי ובהמשך בתפקידים נוספים. בנוסף הוא כותב טורים ל'מאקו' ולידיעות אחרונות. הוא ימשיך לכתוב באתר ערוץ 7 במקביל.