צפו: אברי גלעד משתפך על הציונות הדתית

בתום ראיון עם תלמיד ישיבת הסדר ולוחם בחטיבת הצנחנים הרעיף גלעד מחמאות חמות על רוח ההתנדבות של בני הציונות הדתית. "עוד בן אדם עם כיפה שעושה דברים נהדרים. המגזר מוביל את עניין ההתנדבות וכל המגזרים האחרים מדשדשים מאחורה". ראש מטה איגוד ישיבות ההסדר אורי פינסקי: "אנחנו כאן במאבק על הערכים התורניים והאנושיים שלנו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/09/19 12:16 יא באלול התשעט

צפו: אברי גלעד משתפך על הציונות הדתית
אברי גלעד משתפך על הצינות הדתית, צילום: צילום מסך

תלמיד ההסדר דוד בן פורת לוחם בחטיבת הצנחנים התראיין בתכנית הבוקר של אברי גלעד, על התנדבותו כליצן רפואי. בתום הראיון הרעיף גלעד מחמאות חמות על רוח ההתנדבות של בני הציונות הדתית.

בן פורת, תלמיד ישיבת ההסדר באלון מורה המשרת כלוחם צנחנים, משמש כליצן רפואי בסופי שבוע ומשמח ילדים המאושפזים בבתי החולים. עם תום הריאיון סיפורו של דוד גרם לאברי גלעד למשפט סיכום מפרגן לציונות הדתית, כשציין כי "אני רק אומר את המובן מאליו. עוד בן אדם עם כיפה שעושה דברים נהדרים. מה קורה עם המגזר הזה של חובשי הכיפות הסרוגות- המגזר הדתי לאומי- מוביל את עניין ההתנדבות והתרומה לחברה בישראל בגדול, וכל המגזרים האחרים מדשדשים מאחורה בצורה מביכה, ובעיקר החילוני". 



חברת הכנסת עידית סילמן (ימינה) אמרה בעקבות הדברים כי: "התנדבות אצלנו היא משהו פנימי ושורשי שמגיע ממעמקי הציונות הדתית. דוד בן פורת הוא מלח הארץ וממחיש לכולנו מדוע חשוב לשמור על מערכת הערכים במערכת החינוך שלנו. בימים האחרונים אנו עדים למתקפה חסרת תקדים על הציונות הדתית מצד אנשי שמאל קיצונים שונאי מסורת ומחרחרי מלחמה. חשוב לדעת שאנחנו כאן במאבק על הערכים התורניים והאנושיים שלנו".

ראש מטה איגוד ישיבות ההסדר אורי פינסקי: "כל מי שרואה את הבחור המדהים הזה, תלמיד ישיבת ההסדר אלון מורה, פשוט מתרגש. אברי גלעד זיהה את זה והתרגש וכמוהו גם אנו ועוד רבים בעם ישראל. הערכים והמסירות האלו שטופחו בבית הוריו מקבלים מכפיל כח בבית הגידול הנפלא של ישיבות ההסדר, ספינות הדגל של הציונות הדתית. אשרי המגזר שאלו הם בניו".

https://13tv.co.il/item/news/haolam-haboker/season-01/clips/mnkes-1063348/
(הראיון המלא של לוחם הצנחנים, דוד בן פורת)