אירוע התרמה מיוחד למען "בת מלך"

ערב הסברה והתרמה ייחודי למען מקלטי בת מלך התקיים בבית שמש. ראשת העיר, עליזה בלוך : "חשוב גם שנדע לדבר על הנושא הזה עם ילדינו כבר מגיל צעיר, ולא רק כשמגלים חלילה את המשבר"

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/09/19 22:07 ט באלול התשעט

אירוע התרמה מיוחד למען "בת מלך"
עליזה בלוך עם עו"ד נח קורמן, עו"ד צילית יעקבסון, סלעית גבע , צילום: יחצ

ערב הסברה והתרמה ייחודי למען מקלטי בת מלך התקיים בשבוע שעבר בבית שמש ביוזמת מתנדבות של מקלטי בת מלך ובחסות ד"ר עליזה בלוך – ראש עיריית בית שמש, וסגניתה עו"ד רינה הולנדר אחראית על המחלקה לקידום מעמד האישה בעיר.

את האירוע פתחה ד"ר עליזה בלוך ואמרה כי היא נרגשת לגלות באירוע הזה אנשים מהעיר שאכפת להם לייצר עבור כולם חברה טובה ובריאה יותר. "אנשים יצאו מאזור הנוחות שלהם ובחרו להתעסק בחלקים היותר מאתגרים של החברה. זה קרן אור עבור כולנו", אמרה ד"ר בלוך. "חשוב מאוד שנדע להיות קשובים כציבור לקולות המצוקה של נשים שנמצאות במעגל האלימות. שנדע לפקוח עיניים, להקשיב, לזהות את המצוקה". 

עוד הוסיפה בלוך כי חשוב גם שנדע לדבר על הנושא הזה עם ילדינו כבר מגיל צעיר, ולא רק כשמגלים חלילה את המשבר. עם הבנים והבנות. חברה בריאה צריכה לדבר את השיח הזה כבר מגיל צעיר בקרב הבנים והבנות כאחד. 

את האירוע הנחתה עו"ד מירית הופמן, שגם יזמה את האירוע החשוב הזה יחד עם הרבנית מיכל ליכטנשטיין, מימי קמילר, ביבסי צוקרברוט ומתנדבות נוספות מהקהילה.

באירוע חווה הקהל ערב עוצמתי ומטלטל – הן בשל הצגת היחיד של השחקן אלון מרגלית, המתארת את עולמו של הגבר המכה, אל מול עדותה המטלטלת של ג', יוצאת מקלט בת מלך, שסיפרה את סיפור האלימות ושיקומה המדהים.

סלעית גבע, מנהלת אחד ממקלטי בת מלך, נתנה בדבריה נורות אזהרה לזוגיות אלימה וטיפים להתמודדות במקרים שמזהים אלימות במשפחה.