הרב פרץ בישיבה התיכונית החדשה: "סוג חדש של לומדי תורה"

שר החינוך ביקר יחד עם ח"כ עידית סילמן בישיבה התיכונית "מצפה רחובות", המהווה שלוחה חינוכית של הישיבה התיכונית במצפה יריחו, מייסודו של הרב שבתי סבתו: "התורה צריכה להיות נהירה וברורה לכם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/09/19 21:26 ט באלול התשעט

הרב פרץ בישיבה התיכונית החדשה: "סוג חדש של לומדי תורה"
הרב פרץ עם תלמידי הישיבה, צילום: מאיר חוטה

היום (ב') ביקר שר החינוך הרב רפי פרץ בישיבת מצפה רחובות, שלוחה חינוכית של הישיבה התיכונית במצפה יריחו. 

בסיור השתתפה גם חברת הכנסת עידית סילמן, חבר מועצת העיר אמיתי כהן ורונאל ביבי מנכ"ל הגרעין התורני. הישיבה ברחובות הוקמה השנה ומונה כ-50 תלמידים בכיתה ט. הישיבה פועלת בשיתוף עם הגרעין התורני 'אורות חנן' בשכונת קריית משה ברחובות. 

שר החינוך הרב רפי פרץ אמר בביקור: "לישיבה במצפה יריחו יש המון המון זכויות. השיטה של ללמוד בהיקף היא אדירה. מה שהבחורים במצפה יריחו זכו בגיל 18 אני זכיתי בגיל 60. זהו סוג חדש של לומדי תורה! התורה צריכה להיות נהירה וברורה לכם.
עם ישראל, אנחנו יש לנו זכות גדולה: "כי האדם עץ השדה.. "השורשים שלנו נטועים בארץ ואנחנו חולמים כל הזמן. תורה, מידות, אמונה, הלכה, אנחנו לא מוותרים על שום דבר מהדברים האלה. והרגליים שלנו נטועות עמוק באדמה איתם אנחנו בונים בהתיישבות מקימים ישיבות, גרעינים תורנים. אין אף עם בעולם שיודע לחיות עם ראש בשמיים ורגליים בארץ.
הרב שבתי סבתו הוא מלא מלא כוחות. יודע לחלום ולהגשים. ואתם זכיתם שהוא הנשיא של הישיבה הזאת!".

הרב פרץ עם התלמידים וראש הישיבה

הרב פרץ עם התלמידים וראש הישיבהצילום: ח"כ עידית סילמן

השר ברך את התלמידים ואת הישיבה בהצלחה במעלה הדרך: "מברך אתכם שתגדלו בתורה. תהיו תלמידי חכמים, אנשי מעשה, יהודים טובים ויראי שמיים. יש לעם ישראל הרבה משימות כמו שיש הרבה שבטים. ואנחנו צריכים לעשות את כל המשימות. הכל מתחיל פה. בישיבה. תגדלו בתורה, תצמחו, תהיו בנים נאמנים לעם ישראל.
אני מברך את ראש הישיבה והר"מים שתראו ברכה והצלחה בכל מעשי ידכם. חפץ ה בידכם יצלח בעזרת ה".

ראש הישיבה הרב אסף כהן אמר בביקור: "הרב רפי העמיד דורות של תלמידים. והוא מגיע לתפקיד שר החינוך בחיבור הכי איכותי שיכול להיות. יהי רצון שהזכויות של הרב רפי בהעמדת הדורות יעמדו לו בכל אשר יפנה."

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן