יעל פלקובסקי המנהלת החדשה של עמותת השירות הלאומי שילה

פלקובסקי בוגרת אולפנת צביה רחובות מגיעה מתחום החינוך, וניהלה את פרויקט משרד הביטחון של העמותה

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/09/19 13:11 ט באלול התשעט

יעל פלקובסקי המנהלת החדשה של עמותת השירות הלאומי שילה
יעל פלקובסקי, צילום: גבריאלה הוכברג

יעל פלקובסקי מכפר פינס החלה בימים אלו לנהל את עמותת השירות הלאומי שילה - עמותה תורנית להתנדבות. פלקובסקי בוגרת אולפנת צביה רחובות מגיעה מתחום החינוך, וניהלה את פרויקט משרד הביטחון של העמותה. פלקובסקי אמא לחמישה ורעייתו של אברמי פלקובסקי מחנך בישיבת בני עקיבא בחדרה.

עמותת שילה פועלת בתחום השירות הלאומי התורני. שילה נותנת מענה, הדרכה והכוונה בנושאים הלכתיים ורוחניים, ומסייעת בהתמודדות נכונה עם אתגרים והתאמת מסגרת ומעטפת מלווה עבור בנות הציבור הדתי. העמותה מעודדת עשייה והתנדבות משמעותית תוך צמיחה והתקדמות אישית. מאות מתנדבות פועלות בנתינה ותרומה לחברה הישראלית דרך "שילה" בכל שנה.

יעל פלקובסקי

יעל פלקובסקיצילום: גבריאלה הוכברג

יתרונות ההתנדבות דרך שילה זה היחס האישי לכל מתנדבת, בהתאמת מסלול מדויק עבור כל צעירה ובמתן כלים מחזקים ומקדמים לאורך השנה ועל כן בוחרים בקפידה את הרכזות, כדי שיהיו מתאימות ביותר לסייע בתקופה הזו, ע"י מתן תמיכה, הדרכה והכוונה – כדי לעזור למתנדבות למקסם את הפוטנציאל הטמון בהן, ולבצע את שירותן לחברה ולמדינה על הצד הטוב ביותר.

מטרת העמותה בראש ובראשונה היא ליווי מקסימלי של המתנדבים במהלך השירות, מתוך שימת דגש על היום שאחרי סיום השירות הלאומי, כלומר מתן הכשרות וכלים במהלך השירות, אשר ישמשו את המתנדבות בחייהן לאחר השירות, ובכלל זה - הכוונה ועידוד לתעסוקה משמעותית / השכלה גבוהה, פיתוח מיומנות אישיות אשר יסייעו למתנדבת בחייה העצמאיים.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן