בנט לאברהם ליפשיץ: "אתה האבא של החמ"ד"

שר החינוך לשעבר העניק ליו"ר החמ"ד היוצא את 'אות החזון והמעש', ובירך אותו במילים חמות: "הלל הזקן אמר על אהרון שהוא היה 'אוהב שלום, רודף שלום, אוהב את הבריות ומקרבן לתורה'. נדמה לי שזה נכתב על אברהם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/08/19 20:11 כד באב התשעט

בנט לאברהם ליפשיץ: "אתה האבא של החמ"ד"
בנט עם ליפשיץ, צילום: דוברות בנט

שר החינוך לשעבר, נפתלי בנט, העניק הערב (א׳) את אות החזון והמעש לרב ד"ר אברהם ליפשיץ, ראש מינהל החינוך הממלכתי דתי במשרד החינוך שמסיים בימים אלו את תפקידו

בנט שיבח בנאומו בטקס את ליפשיץ, ואמר: "אברהם ליפשיץ הוא האבא של החמ״ד.  כמו כל משפחה, גם בחמ״ד יש הרבה מאוד גוונים, מגזרים, תתי מגזרים, הרבה כיוונים. 

"הרב ד״ר אברהם השכיל לקחת את כל הגוונים וליצור בית אחד גדול לכולם. לא סתם אנו אומרים, חמ״ד זה כמו משפחה. הלל הזקן אמר על אהרון שהוא היה ״אוהב שלום, רודף שלום, אוהב את הבריות ומקרבן אל התורה״. נדמה לי שזה נכתב על אברהם. 
כל כך אוהב שלום, מצליח לשמוע כל אחד ואחת, כל הזמן דן כל אחד לקו זכות, תמיד רואה את האור שבכל אחד. תמיד מביא את הסיפור ואת הזווית האישית, את הרוח והנשמה היתרה. את אותה הרוח הוא הכניס לחמ״ד. 

"כשר החינוך לשעבר וכהורה בהווה, אני גאה לשלוח את ילדיי לחינוך הממלכתי דתי במדינת ישראל. אברהם כפר וכופר במשוואה שזה או ערכים או מצוינות. אפשר גם וגם. 5 יחידות מתמטיקה ו-10 יחידות ערכים. 

בשם הציונות הדתית, בשם מערכת החינוך, בשם ממשלת ישראל - תודה לד"ר הרב אברהם ליפשיץ. 
אנחנו אוהבים אותך".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן