קובי אלירז קיבל את תואר 'יקיר השומרון'

מועצת שומרון העניקה ליועץ שר הביטחון לענייני התיישבות לשעבר את תואר 'יקיר השומרון'. דגן: "האיש הזה נשא על גבו במשך שנים את כל הקשיים של ההתיישבות ביהודה ושומרון"

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/08/19 10:02 כב באב התשעט

קובי אלירז קיבל את תואר 'יקיר השומרון'
דגן מעניק לאלירז את אות ההוקרה, צילום: רועי חדי

אות יקיר השומרון, הוענק השבוע לקובי אלירז, יועץ שר הביטחון היוצא לענייני התיישבות. ראש מועצת שומרון יוסי דגן העניק לאלירז את האות בפני אלפי בני אדם, בפתח המופע המרכזי בפסטיבל הכלייזמרים הבינלאומי בשומרון. 

בדברי ההסבר להחלטה אמר ראש המועצה: "אני נרגש להוקיר תודה, בשם תושבי השומרון, בשם כל אוהבי ארץ ישראל, ובשם עם ישראל כולו, לאדם מיוחד ויקר, שבמשך שנים רבות, אני יכול להעיד אישית, היה זמין ביום בלילה, לכל בעיה בהתיישבות. אני רוצה להגיד לכם, תדעו. שהאיש הזה נשא על גבו במשך שנים את כל הקשיים של ההתיישבות ביהודה ושומרון, העובדה שאנחנו היום מספר אחד בארץ בגדילה, וההתיישבות הולכת ופורחת זה הרבה בזכות האיש הצנוע והעניו הזה. לצערנו קובי כבר לא מכהן בתפקיד אבל נכונו לו גדולות ונצורות, ויש לו כוחות אדירים. השומרון יודע וגאה להוקיר את חבריו ושותפיו" 

על תעודת אות יקיר השומרון נכתב: "על פועלך הרב בפיתוח ובינוי השומרון, על תרומתך המקצועית, השותפות והסיוע יום ולילה במשך שנים לבניין ההתיישבות בשומרון במסגרת תפקידך כעוזר שר הביטחון להתיישבות. בשם תושבות ותושבי השומרון אנחנו מודים לך על שירות מסור מקצועי ונחוש למען עם ובניין ארץ ישראל"  

קובי אלירז, סיים את תפקידו באופן מפתיע, בחודש יוני האחרון לאחר שכיהן בתפקידו במשך 5 שנים וזכה להערכה רבה. פיטוריו הביאו לזעם בקרב ראשי הרשויות ביו"ש, אשר מחו על כך בפני ראש הממשלה.

אלירז הוא האדם הראשון שמקבל את אות יקיר השומרון ב 10 השנים האחרונות

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן