ט"ו באב: הזוג הדתי שחגג בים והרווק החרדי שמאוהב בעצמו

מצד אחד רווק חרדי שהתברך באהבה עצמית, ומצד שני מיזם חברתי שנועד לחבר בין הלבבות. כיצד חגגו הסלבס של המגזר את חג האהבה? כל הפרטים בפנים

חדשות כיפה נעמה כהן, חדשות כיפה 19/08/19 11:40 יח באב התשעט

ט"ו באב: הזוג הדתי שחגג בים והרווק החרדי שמאוהב בעצמו
צילום: shutterstock

ט"ו באב הוא החג האהוב עלינו, בעיקר כי הוא ללא הלכות מיוחדות ואפשרי לחגוג אותו בשלל דרכים - וכך חגגו אותו האושיות המוכרות במגזר הדתי והחרדי.

הזוג הדתי, קרין ואריאל קליינברג, שמככבים עכשיו במירוץ למיליון התפנקו בחוף הים. אחרי מירוץ מפרך שכזה, גם אנחנו היינו עושים אותו דבר.

והאקסים של המירוץ, שושי ושושה - עקיבא וענהאל שמואלי, חגגו בתמונות מהחופשה המשפחתית בחו"ל. ענהאל העלתה מספר תמונות עם טקסט מרגש על סיפור ההיכרות שלה ושל עקיבא.

שירה אליצור, הלא היא שירצור, הארט דיירקטורית המוכשרת והצבעונית, העלתה תמונה של בני משפחתה האהובים גם כן בחוף הים. יחד עם העיתונאי שילה פריד, הם העלו מיזם חברתי משותף לזכרו של יום עובדיה, שנרצח בט"ו באב. המיזם עודד רכישה של מוצרים שמיוצרים ובתי עסק שבהם מעסיקים בעלי צרכים מיוחד. שאפו!

הבלוגרית החרדי, ליבי נחימובסקי, הידועה כליבילנד, החליטה לשלב ביזנס ופלז'ר ויצאה עם בעלה לצלם סרטון ביקורות אוכל במהלך חג האהבה. אנחנו רק מקווים שהיה טעים.

ומי הרווק שהתברך באהבה עצמית מוגזמת, כרגיל? מלך זילברשלג. העלה פוסט עם תמונה כפולה שלו שנשאה את הכיתוב - "טו באב שמח אהבת חיי". כן, אנחנו יודעים שבשביל זוגיות טובה צריך גם לדעת לאהוב את עצמך, אבל בהחלט מקווים ומאחלים בשבילו שבשנה הבאה מלך יעלה תמונה זוגית אמיתית.