תגידו מזל טוב: אמילי עמרוסי התארסה!

אחרי גירושין מתוקשרים, וטורים בעיתון על פירוק בית ומשפחה אמילי עמרוסי מודיעה על אירוסיה בשנית ואומרת "כשהנביא ישעיהו מבטיח נחמות, הוא יודע מה הוא אומר. שייקה הוא ישעיהו הפרטי שלי" אנחנו כאן לאחל מזל טוב!

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/08/19 10:17 יז באב התשעט

תגידו מזל טוב: אמילי עמרוסי התארסה!
צילום: ידיד המשפחה

העיתונאית, סופרת ומגישת הרדיו אמילי עמרוסי הודיע על אירוסיה לבן זוגה בשנתיים האחרונות - שייקה הולנדר, אב לחמישה, תושב גבעת שמואל, במקור כפר הרא״ה, עובד בהי-טק (מכירות). 

צילום: ידיד המשפחה

אמילי שיתפה באירוע הצעת הנישואין המרגשת: "בשני שעבר בבוקר, באור הראשון שאחרי תשעה באב, התברר שבית המקדש לא נבנה אבל בית אחר עומד להיבנות. ‬עמדנו מעל 'הבית השרוף', על בניין חדש (יחסית לתקופה ההרודיאנית), ושייקה הצביע ואמר: תראי, אפשר לבנות בית על בית חרב. ‬‬חמש שניות אחר כך זרחה השמש על המקום הכי קדוש בעולם, והיה כל כך הרבה אור שכמעט התעוורתי. הדבר הזה, האהבה הזאת, האיש הזה, גדולים ממה שמילים יכולות לצייר. ‬נשאתי את הצעת הנישואין הזאת אצלי במשך שבוע בלי לספר, ואפילו בט"ו באב התאפקתי (בהיעדר משוב במשך שבוע, חשבתי שבכלל חלמתי את זה. זה היה שיעור מדהים באיפוק).‬ כשהנביא ישעיהו מבטיח נחמות (כי די, שילמנו מספיק, ככה בהפטרה השבת) הוא יודע מה הוא אומר. שייקה הוא ישעיהו הפרטי שלי.‬

צילום: ידיד המשפחה


אנחנו מבינים מעט מאוד מהסיפור המקרי והמושגח הזה. הילדים שלנו היו צריכים להיוולד מבני זוג אחרים. אנחנו היינו צריכים לעבור את כל שעברנו כדי להיפגש במטבח שלו. אנחנו לא יודעים למה. כל שאנחנו יודעים זה שיום אחרי שבירת לוחות ראשונים עמדו שני ניצולי סופה על הגג של ישיבת הכותל, צפו באור הזהוב נח על הר הבית, והחליטו ברצינות לחרוץ לוחות שניים באבן‬. 
וזה מרגש ומשמח ומפחיד מאוד." 

https://www.facebook.com/emily.amrusi/posts/10217522520549408

מזל טוב!